آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۷۳۵۲
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021

پیامک: 3000451213

تمدید زمان ویرایش سهام عدالت/ خانم کدخدازاده: از مسئولان محترم تقاضا دارم که فرصت ویرایش در سهام عدالت از فروش مستقیم به غیر مستقیم را تمدید نمایند.

معوقه حقوق بازنشستگان/ آقای آرایش: بازنشسته تامین اجتماعی هستم. چرا 2 ماه از سال می گذرد و افزایش حقوق سال 99 را به ما پرداخت نمی کنند؟

بدون اطلاع رسانی قبلی برق ایستگاه های مترو خاموش می شود/ سلیمان بلغار: در بعضی مواقع و به صورت آنی و بدون اطلاع رسانی قبلی برق ایستگاه های مترو با توجه به ازدحام جمعیت خاموش می شود و ترس و اضطراب برای چند ثانیه به مسافرین مستولی می شود. چرا مسئولان مترو به گونه ای برنامه ریزی نمی کنند تا چنین صحنه تلخی رخ ندهد؟

افزایش حقوق بازنشستگان/ آقای حسینی: بنده بازنشسته هستم و حداقل حقوق را دریافت می کنم. لطفا در خصوص افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان مسئولان پیگیری نمایند.

جزای نقدی متهمان بانک سرمایه/ آقای نوری: مطلبی در روزنامه خواندم در خصوص حبس و جزای نقدی متهمان بانک سرمایه. بنده معلم هستم، از زنجان- حکم این هشت نفر را خواندم که اعلام کرده بودند زندان، محرومیت از تسهیلات، برگرداندن اموال و جزای نقدی می باشد. معمولا جزای نقدی را بر می گردانند به حساب دولت که این کار اشتباه است و باید به بانک برگردانند یا به حساب معلمان واریز شود. حق از معلمان ضایع شده. لطفا قوه قضائیه پیگیری نماید.

ثبت نام جدید سهام عدالت/ سیدناصر احمدی: از مسئولان سازمان خصوصی سازی و دولت محترم درخواست داریم افراد جا مانده از سهام عدالت را که یارانه بگیر و قشر ضعیف جامعه هستند هم ثبت نام کنند. افرادی هستند که از همان 10سال قبل ثبت نام نکردند. الان نزدیک 50میلیون نفر ثبت نام کرده اند و 30میلیون نفر جامانده اند که از این تعداد حدود 20میلیون نفر واجد شرایط می باشند. از مسئولان محترم خواهشمندم پیگیری کنند.

درخواست مددجوی زندان تهران بزرگ/ محمد جواد خزایی مددجو: مدت 31 ماه است که در زندان هستم و از روز اول به خاطر اینکه جزای نقدی پرونده ام را بتوانم پرداخت کنم در زندان کار کردم و دستمزدم را در کارت بانکی پارسیان که اینجا به من دادند  پس انداز کردم. متاسفانه در بهمن ماه 98 کارت من غیر فعال شد. بعد از درخواستی که دادم متوجه شدم که کارت من صادر شده ولی به شخص دیگری در زندان تحویل شده و تمامی دستمزدم که شش میلیون و پانصدهزار تومان بوده از بین رفته و مسئولان هم جوابگو نیستند.