آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۷۱
اخبار کشور
۳

در دیدار جمعی از منتخبان مجلس یازدهم با سردار حاجی زاده مطرح شد: ظرفیت مجلس آینده در خدمت بخش فضایی کشور خواهد بود

در دیدار جمعی از منتخبان مجلس یازدهم با سردار حاجی زاده بر بهره مندی از ظرفیت مجلس برای حمایت از پیشرفت و توسعه صنعت هوافضای کشور تاکید شد.

جمعی از منتخبان مجلس یازدهم صبح دیروز(سه شنبه) با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده این نیرو و سردار جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضا دیدار کردند.

مجتبی رضاخواه منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به جلسه دیروز برخی منتخبان مجلس با سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: در این دیدار، ما به همراه تعداد دیگری از دوستان در جریان مراحل ساخت و آماده سازی ماهواره  نظامی نور که اخیرا توسط نیروی هوا فضای سپاه با موفقیت به مدار  425 کیلومتری فرستاده شد، قرار گرفتیم.

رضاخواه ضمن تقدیر از عملکرد سپاه در حوزه های مختلف بخصوص فضایی، اظهار داشت: ما در این دیدار اعلام کردیم که مجلس آینده آماده است تا از تمامی ظرفیت خود برای حمایت از پیشرفت و توسعه صنعت هوافضای کشور بهره گیری کند.

وی افزود: واقعیت این است که در سال های اخیر ظرفیت فضایی کشور مورد کم لطفی مسئولان قرار گرفته و لازم است پتانسیل ها در این حوزه هر چه بیشتر تقویت شود که طبعا در این راستا نیروی هوافضای سپاه پاسداران نیز از این موضوع استقبال می کند.

به گزارش تسنیم، منتخب تهران درمجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا در آینده نزدیک، جلسه ای نیز با مسئولان سازمان فضایی خواهیم داشت و از نزدیک با اقدامات آنها هم آشنا شویم چراکه معتقدیم مسئله فضایی کشور ازجمله موارد مهم است که باید مورد تاکید قرار بگیرد.