آرشیو چهار‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۷۱
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

طی احکام جداگانه از سوی محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک، خزانه دار جدید و مدیر طرح و برنامه کمیته ملی پارالمپیک منصوب شدند. به دنبال استعفای خزانه دار اسبق کمیته ملی پارالمپیک و بنا به پیشنهاد ریاست کمیته و تصویب هیئت اجرایی، حمید رضا غریب به عنوان سرپرست خزانه داری کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد.همچنین طی حکمی، شهرام منکرسی نیز به عنوان مدیرطرح و برنامه این کمیته منصوب و معرفی شد.

امیر حسینی که در سال های اخیر به عنوان مسن ترین بازیکن لیگ برتر مشتریان زیادی داشته، همچنان قصد دارد به بازی در والیبال ایران ادامه دهد.این پاسور باتجربه که چند فصلی است در تیم سایپا بازی می کند، بعد از انتخاب مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی با او صحبت کرده و در این تیم ماندنی شده است.حسینی که متولد سال 54 محسوب می شود، امسال در حالی در لیگ برتر بازی خواهد کرد که با 45 سال مسن ترین بازیکن لیگ به شمار می رود، اما همچنان با توجه به توانایی بدنی خود قصد خداحافظی ندارد. باید دید پاسور سابق تیم ملی تا چه سنی قصد ادامه حضور در دنیای حرفه ای والیبال به عنوان بازیکن را دارد. همچنین محمدرضا موذن، لیبروی تیم ملی ایران و فصل گذشته پیکان تهران با نظر مصطفی کارخانه و توافق با مسئولان باشگاه سایپا، نارنجی پوشان را در فصل 99 لیگ برتر والیبال ایران همراهی خواهد کرد.از سوی دیگر علی شفیعی، سرعتی زن تیم ملی که فصل گذشته در ترکیب تیم شهرداری ارومیه بازی می کرد، با عقد قراردادی به سایپا ملحق شد.البته شفیعی پیش از این هم سابقه بازی در سایپا را داشت و حالا بعد از یک وقفه بار دیگر نارنجی پوش شده است.

پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تمرینات تیم های ورزشی با تماس بدنی کم از اول خرداد ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تشخیص و نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی مجاز است.از همین رو اردوی تیم ملی تیراندازی با حضور 6 تیرانداز المپیکی کشورمان از 17 خرداد ماه در تهران برگزار می شود.جواد فروغی و هانیه رستمیان از مازندران در بخش تپانچه و نجمه خدمتی، آرمیتا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مریم صداقت 6 تیرانداز المپیکی کشورمان در المپیک توکیو هستند.