آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۴۸۹۳
فرهنگ و هنر
۲۱

ورزش

نمایندگان مجلس دیروز گزارش تحقیق و تفحص از باشگاه های پرسپولیس و استقلال را به قوه قضائیه ارسال کردند. یکی از مهم ترین محورهای این گزارش درآمدهای دو باشگاه در 10 سال اخیر و محل تامین آنها و همچنین مصارف و هزینه های آنها است.

  هامونی مدیرعامل فرابورس درمورد شیوه واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: «این دو باشگاه در فرابورس پذیرش نخواهند شد و تنها درج نماد و قابل معامله شدن سهام آنها صورت خواهد گرفت. هماهنگی های لازم درخصوص ابهامات به ویژه مربوط به دریافتی و پرداختی ها نیز درحال رفع است.»

 حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه ها، هیات های فوتبال و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها زمان آغاز تمرینات تیم ها را 29 خرداد اعلام کرد.

 مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: «ویلموتس سر ما کلاه گذاشت! او می گوید بند پرداخت سه ماه غرامت در صورت فسخ قرارداد را ما اضافه کردیم اما این درست نیست.»

 سردارآزمون درباره اخبار پیرامون انتقالش به باشگاه های دیگر گفت: «شخصا دوست ندارم درباره هرگونه پیشنهاد تیم ها صحبت کنم. دنبال تیتر شدن در روزنامه ها نیستم و وقتی خبری نهایی شد صحبت خواهم کرد.»

 روزنامه ابولا یکی از مطرح ترین رسانه های ورزشی کشور پرتغال اعلام کرد تیم فوتبال پورتو این کشوربه دنبال خرید مهدی طارمی است.

 فدراسیون فوتبال ایران باتوجه به تصمیم فیفا جهت تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال تا سال 2021، پیشنهاد کرد زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا نیز از سال 2020 به 2021 موکول شود.

 یکی از بازیکنانی که این روز ها شایعات زیادی در رابطه با جدایی اش از استقلال و پیوستن او به یک تیم اماراتی بر سر زبان ها افتاده، شیخ دیاباته است.