آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۵۶۶۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# مترو- سپاس

صبری از تهران: از مسوولان محترم متروی تهران بابت تدابیر ویژه ای که برای فاصله گذاری اجتماعی در ایستگاه ها و قطارهای مترو اندیشیده و اجرا کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

# آسفالت- چاله

حامدآبادی از آران و بیدگل: آسفالت خیابان ها و کوچه های شهر آران و بیدگل خراب و پر از چاله است. شهرداری محترم این شهر نسبت به بازسازی و نوسازی آسفالت این خیابان ها اقدام عاجل کند.

# سریال- رمضان

ترابی از تهران: سریال های ماه مبارک رمضان مانند سریال های سال گذشته جذاب نیستند و به نظر می رسد صداوسیما سریال های مناسبتی را برای این ماه تدارک ندیده است.

# وام- جریمه

نصیری از تهران: بسیاری از مردم به خیال تعویق اقساط وام ها از پرداخت این اقساط خودداری کردند. از بانک مرکزی درخواست می شود با اطلاع رسانی بهتر مردم را از استثناهای پرداخت اقساط مطلع کند تا جریمه دیرکرد شامل وام گیرندگان نشود.

# شهرک- ابریشم

 توکلی شهمیرزادی از کرج: شهرک ابریشم کرج با وجود افزایش جمعیت فاقد امکانات رفاهی است و نیاز به نگاه ویژه  دارد.

جوابیه 1

در پی درج پیامی در روز سه شنبه مورخ 16/02/1399 با عنوان «آسفالت- باهنر» سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: آدرس مورد نظر(خیابان باهنر) مربوط به شهرداری منطقه 7 تهران نیست.

جوابیه 2

در پی درج پیامی در روز پنجشنبه مورخ 18/02/1399 با عنوان «نصب سطل زباله در خیابان 202 غربی محله تهرانپارس» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: خرید و نصب سطل زباله در خیابان 202 (دانشور) در دستورکار شهرداری ناحیه 5 منطقه 4 قرار گرفته و به زودی اقدام می شود.