آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۹۷۷۲
سیاسی
۲

مهندس داریوش یگانه : با تمام توان از فرصت باقی مانده برای عمران و آبادانی شهر استفاده خواهد شد

مهندس داریوش یگانه در دیدار با پرسنل شهرداری ، از تلاش شبانه روزی و همدلی و همکاری برای ارائه خدمات به شهروندان و عمران و آبادانی شهر سخن گفت .

وی بیان کرد : رویکرد مدیریت شهری هشتگرد بر تکمیل پروژه های عمرانی و آغاز پروژه های بزرگ بوده و ما نیز از فرصت باقی مانده برای تحقق آن  تلاش خواهیم کرد .

وی افزود : هرچند شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی موجب رکود ساخت و ساز و کاهش منابع درآمدی شده  اما مجموعه شهرداری می تواند با تلاش تمامی پرسنل بر مشکلات فائق آمده و به زودی شاهد تکمیل پروژه های نیمه کاره و شروع پروژه های جدید خواهیم بود .

سکاندار شهرداری هشتگرد بر شایسته سالاری و استفاده بهینه از توان پرسنل تاکید و خواستار ساماندهی نیروی انسانی ، کاهش هزینه های غیر ضروری و تلاش برای تحقق بودجه مصوب شد .وی تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع و تسهیل در رفع مشکلات آنها از جمله اولویت های کاری است و برنامه های گسترده ای برای ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان در حال تدوین می باشد .

علی جوادی، رئیس شورای اسلامی شهر نیز با ابراز خرسندی از همراهی پرسنل با مدیر مجموعه در خدمت به شهروندان ، خواستار تسریع در راه اندازی کارگروه فنی و عمرانی برای بررسی تخصصی طرح های عمرانی و آغاز آنها شد .جوادی با اشاره به بخشی از پروژه های عمرانی بر بازدید و بررسی از معابر شهری ، اولویت بندی آسفالت و لکه گیری ، اجرای شبکه معابر شهرک کوثر و اصلاح هندسی معابر و میادین تاکید کرد .پرسنل شهرداری نیز ضمن آرزوی توفیق برای ایشان ، برای تحقق اهداف و ارتقاء خدمات به شهروندان اعلام آمادگی نمودند .