آرشیو چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۹۷۷۲
ورزشی
۱۱

اخبار

اشکان دژاگه در صدر ایستاد

اشکان دژاگه در رقابت با 3 بازیکن ایرانی و 6 بازیکن کره ای و ژاپنی به عنوان بهترین آسیایی تاریخ بوندس لیگا انتخاب شد. نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بهترین بازیکن آسیایی شاغل در لیگ آلمان با حضور 10 بازیکن برگزار شد که اشکان دژاگه، بازیکن سابق وولفسبورگ وهرتابرلین 37 درصد آرا کاربران را به خود اختصاص داد و این عنوان را به دست آورد.مهدی مهدوی کیا، رکورددار بیشترین بازی در آلمان  با 31 درصد آرا دوم شد و علی دایی با 24 درصد سوم شد.

شفیعی به سایپا پیوست

علی شفیعی مدافع ملی پوش والیبال ایران بار دیگر نارنجی پوش شد.تیم والیبال سایپا که همواره یکی از قدرت های والیبال ایران بشمار می رود با جذب و حمایت ملی پوشان ایران به دنبال توسعه و شکوفایی این ورزش در کشور است.

 ابراهیمی از  یوپن جدا می شود

 امید ابراهیمی پس از پایان یافتن دوران بازی قرضی اش برای تیم یوپن در لیگ بلژیک به الاهلی قطر بازمی گردد. لیگ بلژیک به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمه کاره پایان یافت.وی پس از کنار گذاشته شدن از سوی سرمربی وقت اسپانیایی به صورت قرضی راهی تیم یوپن شد.

پورتو به دنبال جذب طارمی

روزنامه ابولا پرتغال از مهدی طارمی به عنوان یکی از گزینه های مدنظر باشگاه پورتو برای فصل بعد یاد کرد.این روزنامه  خبر داده که باشگاه پورتو  طارمی مهاجم ریوآوه و سانوسی مدافع نیجریه ای تیم سانتا کلارا را مدنظر دارد و احتمال دارد این بازیکنان فصل آینده به پورتو بروند.

ملی پوش والیبال لژیونر شد

 امیرحسین اسفندیار دریافت کننده جوان تیم ملی والیبال ایران به تیم گرین یارد بلژیک پیوست.این باشگاه پیش ازاین با جواد کریمی هم قرارداد بسته بود و به این ترتیب 2 ملی پوش جوان والیبال ایران فصل آینده در لیگ بلژیک بازی خواهند کرد.