به روایت گوهرمراد
ساعدی جز داستان نویسی، در نمایشنامه نویسی نیز چیره دست و صاحب سبک بوده است، چنان که برخلاف بسیاری از نویسندگان ما که در چند زمینه به نوشتن پرداخته اند، نمی توان گفت ساعدی در یکی از این زمینه ها یعنی داستان یا نمایشنامه دست بالا را دارد. از این رو جایگاه ساعدی در نمایشنامه نویسی نیز هیچ کم از داستان نویسی اش ندارد و در هر دو حیطه بی شک جزو ده نویسنده برتر تاریخ معاصر ماست. ساعدی نمایشنامه هایش را با اسم «گوهرمراد» امضا می کرد. جواد مجابی در شناختنامه ساعدی در این باره نوشته است: «ساعدی نمی توانست تشخیص بدهد تاثیر کلامش در داستان ها بر مخاطبانش بیشتر است یا در نمایشنامه هایش و همیشه بین این دو
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.