آرشیو پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۷۲
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

با درود به روان پاک، پاک ترین سردار ایرانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، ان شاءا... با آزادی قدس از چنگال رژیم ددمنش و کودک کش انتقام خون این عزیز گرفته خواهد شد.

دباغ زاده

کرونا یک فرصت است تا روز قدس را متفاوت تر از هر سال برگزار کنیم و این تفاوت می تواند روز قدس را از طرق دیگر به مردم جهان معرفی کند، روز قدس، روز ظهور ایده هاست.

1316—021

خداوند به آیت الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه سلامتی و توفیق خدمت بیشتر بدهد. کارهایی که این مرد می کند تحسین برانگیز است و چون در کارش اخلاص دارد جواب می گیرد.

0084—0911

8 سال قابلیت ها و ظرفیت های یک کشور بزرگ و یک نظام مقدس را معطل نگه داشتند، غرور یک ملت باوفا، صبور و باعزت را شکستند برای جلب رضایت کدخدا؟! اکنون کدخدا و کشورهای اروپایی دستان خود را در برابر ویروس منحوس کرونای میکروسکوپی بالا برده اند! و صدایی جز ناله

و عجز از آن ها شنیده نمی شود!

6960—0936 و 1156—0939

اگر اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور سرلوحه کار دولت قرار بگیرد شاهد جهش تولید خواهیم بود و شعار سال محقق خواهد شد.

0219—0918

کسانی که در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران می دادند، نه در فتنه تکفیری های داعشی پیداشان شد و نه در ماجرای اخیر کرونا و کمک های مومنانه ملت به خانواده های نیازمند و حضور در کنار تیم های پزشکی و کمک به خانواده های متوفی در غسل و کفن و دفن آن ها. این ها فقط در فتنه ها سر و کله شان پیدا می شود.

طاهری- عزیزآباد

کارت سوخت، طرح ایران کد و شبنم که در دولت نهم و دهم شکل گرفت در دولت تدبیر و امید کنار گذاشته شد و خسارت های غیرقابل جبران هم این کنار گذاشتن ها روی دست ملت گذاشت. مسئولینی که سکاندار اجرایی کشور شدند سوگند جلاله خوردند که سال های 84 تا 92 دیگر برنخواهد گشت! و حالا مشاهده می شود علی برکت الله به دست خودشان یکی یکی در حال برگشت هستند و نتوانستند بر سوگند باطل خود پایدار بمانند!

توکلی- الیگودرز

حذف کارت سوخت، ماجرای کرسنت، ساختن پالایشگاه، قراردادهای مشکوک، به کارگیری متخلفین و افراد رد صلاحیت شده مجلس، اختلاس های مدیران زیر دیپلم! برخی از کارنامه وزیر نفت ماست! و عملکرد نعمت زاده، آخوندی، سیف و... نیز وضع مشابهی دارد. آیا نباید با این افراد با قوه قهریه برخورد کرد؟!

0049—0911

مگر دولت آقای روحانی توانسته انتظارات عمومی را برآورده کند که حالا به دنبال تشکیل حزب است. برای تشکیل حزب سیاسی نیاز به حمایت و پشتوانه مردم است و گمان نمی کنم جز عده ای مرفه و دارای ارتباطات خاص و خارج نشین از تشکیل حزب آقای روحانی استقبال کنند.

باربد

مشکل این دولت و رئیس آن این است که دل به برجام دادند و از بیگانه امید کمک داشتند. در نتیجه نه تنها قفلی باز نشد بلکه با آن کلید مثال زدنی پنجره های باز را نیز بستند!

6712—0935

با این همه هشدارها در مورد عوارض کاهش جمعیت کشور آیا نباید با عوامل بی توجهی به این امر مهم که امنیت و استقلال کشور را تحت تاثیر قرار می دهد برخورد کرد؟ دولت طی این 7 سال کدام اقدام اساسی را برای حل این معضل و  مشکل اتخاذ نموده است؟ رسانه ها و مطبوعات لازم است هر روز این هشدارها را به مسئولین امر و دستگاه های نظارتی یادآوری نمایند.

4326—0939و 2846—-0935و 7250—-0919

خودکفایی کشور در تولید لباس ایزوله بیمارستانی و ماسک مخصوص در مدت 2 ماه در حالی که قبلا صد درصد وابسته به خارج بوده این پیام را دارد که برای نیروهای انقلابی هر کاری شدنی است.

متین

روزهای ماه مبارک رمضان ایامی است که باید در آن حال و وضع افراد گرسنه درک شود و بعد از آن در جهت فقرزدایی کاری اساسی صورت گیرد. بنابراین به صرف احساس و عاطفه نباید اکتفا کرد.

6263—-0938