آرشیو پنج‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۳۷۲۶
سیاست
۳

الو شرق

88948273

[email protected] پیامک: 30004699

بیرون بر: برخی اغذیه فروشی ها در ماه مبارک رمضان برای رفاه حال بیماران یا مسافران با مجوز از اماکن نیروی انتظامی فعالیت دارند و به اصطلاح غذای بیرون بر دارند. آیا از سوی بازرسان بهداشت برای اطمینان از کیفیت و سالم بودن مواد غذایی و بهداشت فردی کارکنان، نظارتی می شود؟

شیوا احمدی

تحریم اقتصادی، گرانی و گوشی قاپی: تحریم های اقتصادی باعث افزایش قیمت تلفن همراه می شود. این مسئله گرانی گوشی بر سارقان هم بی تاثیر نبوده و آنها در یک چشم به هم زدن اقدام به گوشی قاپی می کنند و متواری می شوند. بارها در خیابان پیروزی تهران این اتفاق رخ داده است. مردم هنگام مکالمه با تلفن همراه بیشتر مراقب باشند مبادا توسط گوشی قاپان حرفه ای مورد تهاجم قرار گیرند. نیروی انتظامی، به ویژه روسا و ماموران کلانتری ها هم برای پیشگیری از سرقت تلفن همراه چاره ای بیندیشند.

سعید مشتاقی

اطلاع رسانی به قوه قضائیه و نیروی انتظامی: خیابان آب موتور، منشعب از بلوار پاسدار گمنام، منطقه 14 تهران با اینکه یک طرفه است، در روزهای گذشته (21 اردیبهشت)، بعدازظهر یک دستگاه خودروی پژو 206 بدون توجه به تابلوی نصب شده و با سرعت غیرمجاز در حال رانندگی بود، برای موتورسواری مزاحمت ایجاد کرد و با او درگیر شد، به طوری که موتورسیکلت ران بیهوش شد. مردم با اورژانس تماس گرفتند و به بیمارستان منتقل شد. به منظور اطلاع مسئولان برای رسیدگی به تخلفی که از سوی راننده پژو 206 انجام و همان شب متواری شد. یک روز پس از حادثه، راننده پژو به همان محل و به خانه پلاک 28 رفت. امیدوارم با اطلاعاتی که در اختیار روزنامه گذاشتم، موضوع از طریق قوه قضائیه و نیروی انتظامی پیگیری و راننده پژو 206 و همراهانش که موتورسوار را کتک زدند، به سزای اعمالشان برسند.

یک مخاطب

خیابان یا نمایشگاه میوه فروشان؟ خیابان شهرزاد منطقه 15 تهران به نمایشگاه میوه فروشان تبدیل شده است. آیا رانندگان باید پرواز کنند؟

علی خاطری