آرشیو پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۷۷۳
ورزشی
۱۱

خبر

«کلوپ» مربی ژرمن ها می شود

یکی از روزنامه نگاران مشهور آلمانی اعلام کرد که یورگن کلوپ، سرمربی سرشناس لیورپول قصد مربیگری در تیم ملی کشورش را دارد.یورگن کلوپ تا سال 2022 با تیم لیورپول قرارداد دارد هر چند که تاکنون پیشنهاد باشگاه را برای تمدید قرارداد تا سال 2024 نپذیرفته است.

خدایی : هدف همه، رشد کشتی است

مربی کشتی گفت: سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون، هردو دغدغه رشد کشتی را دارند اما باید با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را عنوان نمایند تا هر دو قانع شوند.مجید خدایی گفت: معمولا همه کشتی گیران و مربیان دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنند و به حق خودشان برسند. به نظر من تدوین چرخه انتخابی به این موضوع کمک زیادی می کند.

اسکوچیچ به ایران می آید

سرمربی تیم ملی ایران تا پایان هفته آینده به ایران باز می گردد.با توجه به اینکه قراراست تمرینات تیم های لیگ برتری از 3 خرداد شروع شود و مسابقات هم از 29 خرداد آغاز خواهد شد، اسکوچیچ هم به ایران باز خواهد گشت تا فعالیت تیم ها را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

حلالی: پرسپولیس باید مراقب باشد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: اگر این تیم می خواهد به چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر برسد باید حواسش را به ادامه جمع آوری امتیازات بدهد. حلالی گفت: بهترین و عادلانه ترین روش برای تعیین تکلیف باشگاه های لیگ برتری ادامه رقابت ها بود که خوشبختانه با توجه به شرایط کشور در حال اجرا شدن است.وی خاطرنشان کرد: تصمیم وزارت ورزش برای جلوگیری از ورود بازیکن و مربی خارجی می توانست شامل حال کل فوتبال ایران شود اما وقتی تیم های استقلال و پرسپولیس به عنوان ویترین فوتبال ایران جذب بازیکن نداشته باشند بازهم می تواند مفید باشد.

امیری: بی صبرانه منتظر بازی ها هستیم

هافبک تیم پرسپولیس گفت: بی صبرانه منتظر آغاز لیگ هستیم و امیدوارم هر چه سریع تر بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم. وحید امیری افزود: اگر لیگ تعطیل می شد ما بلاتکلیف بودیم. الان هم که مسابقات برگزار می شود برخی بازهم اعتراض می کنند. واقعا نمی دانم چه اتفاقی باید می افتاد تا به فوتبال ضربه نخورد.