آرشیو سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۷۳۵۵
حوادث
۱۶

سفرهای مرگبار در تعطیلات

گروه حوادث : سفرهای جاده ای در تعطیلات عید فطر 20 سانحه رانندگی و 16 کشته و 104 مصدوم در پی داشت. به گزارش «ایران»، در تعطیلات عید فطر در 12 استان کشور، 20 تصادف رخ داد که در مجموع 104 نفر مصدوم و 16 نفر فوت شدند.

تصادف با الاغ

در یکی از این حوادث که ساعت 02:34 بامداد دوشنبه رخ داد یک خودرو سواری کیا سورنتو بر اثر برخورد با الاغ منحرف شد و با پژو 405 تصادف کرد. سرهنگ مهدی نیکبخت، رئیس پلیس راه هرمزگان درباره جزئیات حادثه گفت: این تصادف باعث واژگونی خودرو 405 و آتش گرفتن خودرو شد که سه کودک در محل سوختند و دو زن نیز مصدوم شدند.

آتش گرفتن دو خودرو

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز درباره حادثه دیگری گفت: بامداد یکشنبه در اتوبان امیرکبیر مسیر نطنز به کاشان و در 20 کیلومتری کاشان سانحه دیگری رخ داد که دو خودرو پژو 405 و پرشیا با هم تصادف کردند این حادثه منجر به سوختن هردو خودرو، جان باختن 6 نفر از سرنشینان خودرو پژو 405 و دو سرنشین پژو پرشیا شد.

سانحه رانندگی در میانه

تصادف خودرو ال 90 با پراید در جاده قره آغاج میانه جان دو نفررا گرفت. دراین سانحه که ظهر روز دوشنبه در 30 کیلومتری قره آغاج، رخ داد تیم های اورژانس از پایگاه های شیویار، قره آغاج و بارگاه بلافاصله به محل تصادف اعزام شدند و بررسی اولیه مصدومان، نشان داد که 2 سرنشین پراید در دم فوت کردند و 5 مصدوم این سانحه پس از رهاسازی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) قره آغاج انتقال پیدا کردند.