آرشیو سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۷۴
ورزشی
۹
حدیث دشت عشق

شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی

نابود کننده رژیم صهیونیستی باش

سردار شهید مدافع حرم «مهدی قره محمدی» متولد سال 1358 و اصالتا اهل شهر آمل و از تکاوران یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داوطلبانه عازم سوریه شد. او درحالی که فرماندهی یکی از محورهای عملیاتی را برعهده داشت، 22 آذر سال 96 در حین پاکسازی مناطق از لوث  تروریست های تکفیری در شهر دیرالزور بر اثر اصابت تیر به گردن، پهلو و پا به فیض شهادت نائل شد. وصیت نامه این شهید برای اولین بار منتشر می شود.

شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی در بخشی از وصیت نامه خود خطاب به پسرش نوشته: «پسر عزیزم آقا محمدجواد: بنده دوست دارم شما در کسوت سربازی و پاسداری اسلامی در بیایید و توفیق سربازی ولایت فقیه انشاءالله توفیق سربازی در رکاب آقا امام زمان حضرت مهدی(عج) را پیدا کنید و در راستای تحقق کلام ولی امر مسلمین امام خامنه ای مبنی بر اینکه در سال 1394 فرمودند: «اسرائیل قطعا 25 سال آینده را نخواهد دید»؛ ان شاءالله جزو کسانی باشید که رژیم اشغالگر قدس را نابود و قدس شریف را آزاد کنند.»

در بخش دیگری از وصیت نامه این شهید می خوانیم: «همانا آمریکا شیطان بزرگ است و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. نه شرقی-  نه غربی فقط جمهوری اسلامی سرلوحه کارها باشد و تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، پیاده سازی واقعه اصول اقتصاد مقاومتی در کشور است.»