آرشیو سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۸۹۶
فرهنگ و هنر
۲۱

ورزش

باشگاه پرسپولیس امروز لایحه اعتراضی خود درباره پرونده برانکو را به دادگاه عالی ورزش ارائه می کند. براساس حکم صادرشده باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت یک میلیون و 55 هزار یورو به اضافه 5 درصد سود به برانکو شده است.

 در روزهای اخیر اعلام شد تست کرونای چند فوتبالیست لیگ برتر ایران مثبت شده است. زهره هراتیان مدیرمرکز پزشکی فوتبال ایران در این خصوص گفت: «انتشار نام ورزشکاران مبتلا به کرونا، برخلاف اخلاق پزشکی است. در این زمینه تصمیم گیری با باشگاه ها است.»

 احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرد برای پرداخت مطالبات دیاباته مشکل داشتیم ولی خوشبختانه با کمک وزیر ورزش و جلساتی که با ایشان داشتیم برای حل این مساله ورود کردند تا مشکل حل شود.»

 سردار آزمون فوتبالیست تیم ملی درخصوص آینده خود به یک برنامه تلویزیونی گفت: «در لیگ روسیه تجربیات خوبی کسب کردم، اما دوست دارم چالش جدیدی را شروع کنم. دو سال دیگر با زنیت قرارداد دارم و نمی توانم بدون هماهنگی این باشگاه چیزی درخصوص آینده بگویم.»

 روزنامه معتبر«رکورد» پرتغال دوباره عکس مهدی طارمی را روی جلد خود قرار داده و از علاقه باشگاه بنفیکا برای جذب او خبر داده است. این روزنامه این بار قیمت پیشنهادی این باشگاه را 10 میلیون یورو اعلام کرده است.

 بعد از شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی سرمربیان تیم های ملی کشتی ایران، سخنگوی این فدراسیون اعلام کرد مشکلی برای ادامه کار محمد بنا و غلامرضا محمدی تا المپیک وجود ندارد.

 فدراسیون شطرنج ایران طراحی پوششی ویژه برای بخش بانوان را در دستور کار خود قرار داده است تا از این پس ملی پوشان با لباس یکدست و رسمی در میادین مختلف شرکت داشته باشند.