آرشیو سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۶۶۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

#حذف - صفر

عاشوری از تهران: حذف صفر و ریال به تنهایی هیچ کمکی به ارزش پول ملی نمی کند و بهتر است دولت محترم فکری به حال کنترل تورم کند.

#لیگ-برتر

نامی از اصفهان: چرا مسوولان سازمان لیگ برتر فوتبال، مسابقات لیگ برتر را برگزار نمی کنند؟ با توجه به اعتراضات بسیاری از تیم ها بهتر است این مسابقات برگزار شود.

# مترو- فاصله گذاری

جمعی از شهروندان از تهران: با کاهش محدودیت های کرونایی و آغاز گسترده کسب وکارها در تهران، در بیشتر ساعات روز واگن های مترو شلوغ است به طوری که رعایت فاصله فیزیکی ممکن نیست.

#سهام- ابهام

مرادی- بندرعباس: تا قبل از آزادسازی سهام عدالت درباره این که چرا سود سهام ناچیز است گفته می شد که سهام عدالت متعلق به شرکت کم بازده یا ورشکسته است. اما حالا بعد از آزادسازی گفته می شود که این سهام جزو بهترین سهام های کشور است. مردم با این همه تناقض چه کار کنند؟

#زباله - جوی -  آب

شرقی از تهران: برخی از مردم زباله ها را در جوی های آب رها می کنند که ضمن ایجاد صحنه های ناخوشایند، موش ها نیز میان زباله ها رژه می روند. در این میان برخی از نیروهای خدمات شهری هم پس از جاروکردن زباله ها آنها را در جوی های آب رها می کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی با عنوان «مترو-تهرانسر» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: بر اساس آخرین بازنگری مصوب طرح جامع حمل و نقل و ریلی شهر تهران در سال 98، خط 11 پایتخت با 3 ایستگاه تبادلی از منطقه تهرانسر عبور می کند که انجام این خط هم اکنون در مرحله مطالعات امکان سنجی قرار دارد. همچنین خط متروی حومه ای تهران-هشتگرد نیز در جنوب محدوده تهرانسر دارای ایستگاه تبادلی با خط 11 است. شایان ذکر است احداث شبکه ریلی حومه ای تهران- هشتگرد در محدوده وظایف وزارت کشور و وزارت راه قرار دارد.