آرشیو سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۸۹۶
شرکت ها
۲۷
بین الملل

رشد تولید طلا در دوران کرونا

دنیای اقتصاد : شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها را در تمامی صنایع و حوزه ها متاثر از پیامدهای منفی خود کرده است، اما در این میان هنوز شرکت هایی هستند که نه تنها از محل چالش های ویروس کووید-19 متضرر نشده اند، بلکه توانسته اند عملیات و سودآوری خود را با کمترین تاثیرپذیری از این بحران بهبود دهند. یکی از این شرکت ها، «اکوویناکس گلد» است. این شرکت معدنی در گزارشی اعلام کرد به رغم چالش هایی که شیوع بیماری کووید-19 به همراه داشته، این شرکت معدنی توانسته است بیشترین میزان تولید طلا را در فصل نخست سال جاری منتهی به 10 مارس از محل حفاری معدن داشته باشد. مدیرعامل این غول کانادایی تولید طلا می گوید شرکتش با در اختیار داشتن 350 میلیون دلار نقدینگی از جایگاه قدرتمند و باثبات مالی برخوردار است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.