آرشیو سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۹۷۷۴
ورزشی
۱۱

خبر

بنفیکا به دنبال شکار طارمی

روزنامه معتبر رکورد پرتغال دوباره عکس مهدی طارمی مهاجم ایران را روی جلد خود قرار داده و از علاقه باشگاه بنفیکا برای جذب او خبر داده است. مهدی طارمی در اولین فصل حضورش در فوتبال اروپا به تیم نه چندان مطرح ریوآوه پرتغال رفت اما عملکرد خوبش در یک نیم فصل کافی بود تا تیم های مهمی خواهان به خدمت گرفتنش شوندو باشگاه ریوآوه برای فروش طارمی مبلغ 10 میلیون یورو درخواست کرده است.

نوری: استقلال نباید نا امید شود

محمد نوری گفت: استقلال نباید ازقهرمانی لیگ ناامید باشد، چون پرسپولیس قطعا امتیاز از دست خواهد داد و تیم ها در هفته های پایانی یقه این تیم را خواهند گرفت. مجیدی بازیکنان خوبی دراختیار دارد و با توجه به یک بازی عقب افتاده ای که دارند می توانند اختلاف شان با صدرجدول را جبران کنند. البته غیراز استقلال تیم های دیگر هم هنوز شانس قهرمانی دارند .

اشتیلیکه: پوگبا به درد رئال نمی خورد

مربی پرسابقه آلمانی به رئالی ها پیشنهاد داد تا به جای خرید پوگبا به فکر بازیکنانی باشند که برای تیم فداکاری می کنند.اشتیلیکه درمصاحبه ای عنوان کرد که باشگاه کهکشانی ها باید به دنبال بازیکنان خاکی و فروتن برود و دور ستاره های مغرور را خط بکشد.وی معتقد است که پوگبا روحیه مناسبی برای تاثیرگذاری روی این تیم ندارد و نمی تواند تاثیر مثبتی در رئال مادرید داشته باشد.

فولاد در انتظار ورود پاتوسی

پریرا مهاجم برزیلی تیم فولاد به اردوی تیم درتهران اضافه شد. پاتوسی نیز به دلیل نبود پرواز هنوز موفق به خروج از آفریقای جنوبی نشده اما مسئولان باشگاه درتلاش هستند که درسریع ترین زمان ممکن وی را به اردوی تیم اضافه کنند.