آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۸۱
اخبار کشور
۹

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در کشور، تا پایان سال جاری به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

سید ستار هاشمی ، در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دولت نگاه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها دارد و توسعه همه جانبه آنها از اولویت های آن است.

وی افزود: زیرساخت های حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات در شرایط کنونی کشور، (ایام کرونایی) افزایش یافت به گونه ای که تمامی فعالیت ها از جمله آموزش ها، دید و بازدیدها، خریدها و سایر امور از طریق برخط انجام گرفت که این خود تحولی در ارتباطات نوین است. معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات تصریح کرد: در اقدامی داوطلبانه از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی به سامانه های آموزش بر خط دانشگاه ها در کشور رایگان شد. هاشمی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان و به ویژه شب های قدر سه میلیون نفر به سامانه های برخط متصل شدند و در شرایط بیماری کرونا نیز ترافیک مورد استفاده اینترنت و شبکه ملی اطلاعات در کشور دو برابر شد.

وی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل فرزندان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز داشت: یکی از هشت شرکت مورد تجلیل در نمایشگاه الکامپ از این استان بوده که این مهم خود نمایانگر این توانمندی ها و استعدادهای درخشان است.