آرشیو شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۴۶۶۱
جامعه
۱۳
حادثه

2 حادثه 2 مرگ

یک زن ورزشکار؛ یک خدمه شناور دریایی

گروه اجتماعی: خرداد امسال فقط خبرهای حریق نبود که به صدر اخبار حوادث می آمد. مرگ یک زن ورزشکار دوچرخه سوار در پایتخت و غرق شدن یک لنج در مسیر عراق دو حادثه ای بودند که علاوه بر ماجرای مرگ اتباع افغانستانی در مهریز به صدر اخبار حوادث آمدند.

ونوس زرین خاک دوچرخه سوار و عضو هیات دوچرخه سواری تهران چهارشنبه 14 خرداد بر اثر تصادف با ماشین جان خود را از دست داد. او دوچرخه سوار رشته کوهستان و مادر یک فرزند بود که در ورودی اتوبان شیخ فضل الله نوری به حکیم دچار حادثه شد. به گفته شاهدان عینی، ونوس زرین خاک پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان سپرده بود و علت مرگ، اصابت ضربه به سر بوده است. ونوس زرین خاک در کنار دوچرخه خود منتظر مربی اش بوده که یک خودرو به او برخورد کرد و از صحنه تصادف متواری می شود. هنوز گزارشی از سوی پلیس درباره این ماجرا منتشر نشده است. 

در همین حال صبح 16خرداد99 خبر از غرق شدن شناور ایرانی به نام «بهبهان» منتشر شد که در پی آن 2 خدمه این شناور یکی ایرانی و دیگری هندی جان باختند. شناور باری بهبهان که بار سرامیک را از بندر خرمشهر به بندر ام القصر عراق می برد در حوالی خورعبدالله و نزدیکی بندر ام القصر غرق شد. 

نوراله اسعدی، مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر درباره نجات یافتگان این سانحه به ایسنا گفت: در این حادثه عبدالشهید شویردحمیداوی 47 ساله، عبدالزهرا حاکمی 55 ساله، محمد عثمانی 42 ساله و علی عامری پور 29 ساله نجات یافتند.