آرشیو دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، شماره ۵۶۸۲
سیاست: داخلی/خارجی
۲

شنیدی میگن

سفرهای استانی و غیرانتخاباتی نوبخت

محمدباقر نوبخت، مرد خندان دولت یازدهم و دوازهم که این روزها البته کمتر لبخند می زند، بعد از مدت ها صفحه مجازی خودش در توییتر را با رد شایعه نامزدی اش در انتخابات 1400 به روز کرد. نوبخت نوشت: سفرهای استانی ام هفت سال است که ادامه دارد و ربطی به انتخابات ندارد. این توییت با موجی از مزاح و شوخی و کنایه کاربران فضای مجازی به نوبخت مواجه شده است!

تشکیل باشگاه «تحریمی ها»

علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم و از نمایندگان تحصیل کرده در رشته حقوق، از برگزاری جلسه هماهنگی برای تشکیل «باشگاه تحریمی ها» خبر داد.

این جلسه به گفته نماینده سبزوار با همکاری مجلس و وزارت خارجه و اساتید علم حقوق و بین الملل و برخی اهالی رسانه تشکیل خواهد شد.

باشگاه تحریمی ها ظاهرا قرار است کشورهای تحریم شده را دور هم جمع کند.

جلسه نماینده با رقبای دیروز

حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر در مجلس یازدهم در ابتکاری با همه رقبای حوزه انتخابیه خود جلسه گذاشت و پیشنهادها و برنامه های آنان را دریافت کرد.  شجاعی از تداوم این جلسات با رقبای سابق خبر داد. گفتنی است، نماینده سابق ابهر به دلیل محکوم شدن در پرونده خودرو، اکنون در زندان است.

رئیسی به انتخابات 1400 نمی آید

سیدامیرحسین قاضی زاده، نایب رئیس مجلس و از چهره های نزدیک به جبهه پایداری در توییتی از نتایج  برگزاری یک جلسه مهم درباره انتخابات ریاست جمهوری آتی خبر داد.

قاضی زاده با اشاره به سخنان اخیر امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس نوشت: سخن برادرم آقای امیرآبادی بر لزوم حضور آیت الله رئیسی در انتخابات1400جدید نیست. جمع بندی بسیاری از انقلابی ها همین بود که مطرح هم شد اما ایشان به شدت مخالفت کردند و ضمن تاکید بر برنامه پنج ساله خود در قوه قضاییه، طرح بحث های این چنینی را انحراف در مسیر تحولی قوه و گفتمان مبارزه با فساد دانستند.