آرشیو یک‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۷۹
فناوری
۱۰
نرم افزار آنلاین

فناورانه یک طراح لباس شوید

گاهی یک مدل لباس در ذهن طراح لباس وجود دارد که می خواهد آن را هرچه زودتر به تن یک فرد ببیند و اشکالات احتمالی آن را دریابد اما راهی برای آن پیدا نمی کند. به همین خاطر هم فعالان عرصه فناوری به یاری طراحان لباس آمده اند و یک نرم افزار با نام Marvelous Designer را ارائه داده اند.طراحان با کمک این نرم افزار می توانند براحتی مدل های لباس مجازی 3 بعدی را طراحی و تولید کنند.

 درواقع می توان گفت که این نرم افزار به شما کمک می کند تا طراحی های خود را زنده کنید و علاوه بر بالابردن کیفیت کار خود در وقت و هزینه نیز صرفه جویی کنید. مهم نیست که هدف شما طراحی پیراهن های ساده باشد یا دوخت لباس های مجلسی پر زرق و برق را درنظر داشته باشید، به هرحال این برنامه می تواند جنس لباس و پارچه را با دقت بالا به شما نمایش دهد. ازسوی دیگر شما می توانید مشخصات فیزیکی دلخواه خود را با همه جزئیات همچون شکل و جنس دکمه و سایر موارد روی طراحی های تان اعمال کنید.در واقع با کمک این نرم افزار، گرافیک کامپیوتری را وارد صنعت طراحی مد و لباس می کنید. به خاطر همخوانی با سایر نرم افزار های 3بعدی و رابط کاربری موثر، شما امکان ویرایش و تبدیل لباس ها به اشکال 3 بعدی را به صورت آنی و با سادگی فراوان دارید. از ویژگی های نرم افزار طراحی لباس Marvelous Designer می توان به گسترش حیطه طراحی های خود برای موقعیت های مختلف اشاره کرد.

 همچنین به خاطر سادگی و کارایی این نرم افزار، نیازی نیست که یک طراح لباس حرفه ای باشید. یادتان باشد که با استفاده از این نرم افزار ساده می توانید حس طراحی را به بهترین شکل ممکن به دیگران منتقل کنید که موضوع بسیار مهمی است. اگر شما هم علاقه مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت پی سی ورلد به آدرسwww.p30world.com بارگذاری کنید.