آرشیو یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۱
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

 تصادف تریلی با تاکسی سمند در محور تایباد - مشهد  منجر به مرگ سه نفرشد . خودروی سمند تاکسی چهارسرنشین داشت که در محور «تایباد - مشهد» کیلومتر 10سه راهی محسن آباد  با تریلر حامل بار لاستیک تصادف کرد. در این تصادف راننده و دو سرنشین سمند کشته شدندو دیگر مسافر هم زخمی شد . ترکیدگی لاستیک تریلی و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عامل این تصادف مرگبارشد .

 زن و شوهری که با راه اندازی وب سایت شرط بندی و قمار آنلاین در اردبیل کلاهبرداری می کردند، بازداشت شدند. مدیران این سایت  با وعده میلیونر شدن  افراد را فریب داده و به کلاهبرداری از آنها دست می زدند. در ادامه تحقیقات رد زن وشوهری در این پرونده به دست آمدوآنها بعداز دستگیری و ادامه تحقیقات به جرایمشان  اعتراف کردند.

 کوهنوردی که در ارتفاعات بندیخچال گرفتارشده بود بعد ازپنج ساعت عملیات نجات یافت. روز جمعه امدادگران هلال احمر استان تهران از سقوط فردی  42 ساله درارتفاعات بندیخچال مطلع شدند. آنها با حضوردر آنجا عملیات را شروع کردند و او را در حالی که  مصدوم شده بود یافتند. به خاطر  سنگینی مصدوم و سخت گذر بودن مسیر کوهنوردی، پس از پنج ساعت تلاش امدادگران او را از محل خارج کردند.

 تحقیقات درباره کشف جسد دختر و پسر جوان در رودخانه ، نشان داد آنها به قتل نرسیده اند و به احتمال زیادخودکشی کرده اند. چند روز پیش جسد پسر 22 ساله و دختری 18 ساله که پسر و دختر خاله بودندو دستانشان به هم بسته شده بود، در رودخانه گدار کارون کشف شد . حجت الاسلام شکری، دادستان عمومی و انقلاب اندیکا در این باره گفت : مرگ  این دو نفرصحت دارد اما جزئیات تاکنون به صورت کامل مشخص نشده و در حال پیگیری هستیم. دست نوشته از این دختر و پسر پیدا شده که تیم های تحقیقاتی نیز در حال کار کردن بر روی آن هستند. احتمال قتل در این پرونده بسیار ضعیف است. همچنین ، جلالی رئیس دادگستری اندیکا نیز گفت : ماجرای خودکشی این 2 جوان در حال بررسی است و نتیجه آن اعلام می شود.

 جوان 26 ساله هنگام تعمیر پمپ چاه دچار برق گرفتگی شد وفوت کرد. این جوان هنگام تعمیر دینام چاه آب در یکی از روستاهای شهرستان همدان بود که  براثر برق گرفتگی دچار حادثه شده و  بعداز انتقال به بیمارستان فوت شد.