آرشیو دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۲
سیاست: داخلی/خارجی
۲

واکنش های توییتری

کاربران فضای مجازی در توییتر به نامه جنجالی موسوی خوئینی ها واکنش نشان دادند.

سید علی موسوی

بازگشت مرد پشت پرده اصلاحات! موسوی خوئینی ها که با القاب پدر معنوی، پدرخوانده و مرد خاکستری خطاب می شود می داند کجا پیام هایش را علنی کند. آنها می خواهند مشکلات اقتصادی و معیشتی را که توسط دولت مورد حمایت خودشان به وجود آمده است، به گردن نظام بیندازند.

احسان تقدسی

ای کاش این نامه را برای بانیان تکرار می نوشتند و آنجا از ناکارآمدی های دولت که منجر به اوضاع پریشان فعلی شده است، انتقاد می کردند.

جواد آقایی

نامه موسوی خوئینی ها به رهبری در شرایطی که دولت متبوع آنها شرایط را برای مردم سخت و پیچیده کرده، داستان بدهکاری است که می خواهد با داد و فریاد طلبکار شود! و چه بسا زمینه را برای طلبکاری دیگر بدهکاران فراهم کند و در آشوب ساخته شده تیر خود را به هدف بزند!

کیان عبداللهی

موسوی خوئینی ها مسوول اصلی تسخیرلانه جاسوسی آمریکا؛ شورای بازنگری قانون اساسی؛ مسوول احراز صلاحیت ریاست جمهوری اول(که از توش بنی صدر دراومد)، عضو خبرگان، دادستان کل، نایب رئیس مجلس، عضو مجمع تشخیص و...همه و همه را بوده؛ جوری صحبت می کنه انگار دیشب از مریخ اومده و دیده مردم مشکل دارن.

الهام اکبری

 ‏نامه موسوی خوئینی ها به مقام معظم رهبری فرافکنی و فرار به جلو برای نپذیرفتن مسوولیت و عواقب شراکت او و مدعیان اصلاحات در به وجود آمدن وضعیت کنونی کشور است. ایشان و دوستانشان مسوول کم شدن اعتماد عمومی، تورم، نابهنجاری ها، مشکلات معیشتی مردم و همه آنچه گفته اند، هستند.

سرباز انقلابی

موسوی خوئینی ها، مرد همیشه در سایه اصلاحات...

پدر مهربان ملت ، ‎تا حالا کجا بودی .فشار هفت ساله زندگی بر مردم را حالا دیدی؟

علی صدری نیا

‏اگر آقای موسوی خوئینی ها و امثال او می خواهند نامه ای به کسی بزنند و درباره وضع موجود کشور سخن بگویند، حتما اول باید فیلم حرف ها و ادعاهای رفقایشان را ببینند و بشنوند، و بعد تا سال ها سکوت کنند.