آرشیو دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۹۹
اخبار کشور
۹

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس: سهم استان های نفت خیز از درآمد های نفتی به 3 درصد رسید

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به افزایش سهم استان های نفت خیز و کمتر توسعه یافته از درآمدهای نفتی گفت: در مجلس شورای اسلامی سهم دو درصدی این مناطق از درآمدهای نفتی را به سه درصد افزایش دادیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس احمد مرادی اظهار داشت:  نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: شهر بندرعباس یک شهر استثنایی است در این کشور مثل بندرعباس شهری نیست و باید از فرصت های این شهر استفاده شود و برای حل مشکلات آن قدم برداشته شود.

وی اظهار داشت: در مجلس دهم دو درصد درآمد نفت سهم استان های نفت خیز و مناطق کمتر توسعه یافته قرار داده شد با احتساب این دو درصد یعنی سهم استان هرمزگان 85 میلیارد تومان است؛ مجلس این دو درصد را سه درصد کرد و این یعنی سهم هرمزگان از 85 میلیارد به بیش از 350 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: این اتفاقی بود که برای هرمزگان افتاد در موضوع آلایندگی هم که شما می گویید ما باید سهممان را از آلایندگی بگیریم و این پول باید سر جای خودش خرج شود.

احمد مرادی خاطرنشان کرد: چرا حقوق کارگران به موقع پرداخت نمی شود؟ مردم به ما مراجعه می کنند می گویند من 10 سال است در شهرداری هستم تبدیل وضعیت نشدم اما شخصی با یک سال سابقه تبدیل وضعیت می شود.