آرشیو دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۲
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

اعضای باندی که از دلارفروش ها سرقت می کردند، دستگیر شدند. اعضای این باند چهارنفره همگی سابقه دار بودند و بعد از آزادی در ایام کرونایی در فردوسی، تهرانپارس و دیگر نقاط تهران، سراغ فروشندگان دلار رفته و بعد از ربودن آنها تهدیدشان کرده و با سرقت دلارها و بیرون انداختن این افراد از خودرو متواری می شدند.

مرد معتاد که مادر 75ساله اش را در شهر کاکی شهرستان دشتی به قتل رسانده بود بازداشت شد. مرد شیشه ای عصر هفتم تیر امسال مادرش را مورد ضرب وشتم قرار داد و او را کشت.

دو کلاهبردار که چای غیرقابل مصرف را با بسته بندی برندهای معروف چای به بازار مصرف عرضه می کردند بازداشت شدند.  از انبار متهمان در کیانشهر ، 500 کیلو چای کشف شد. متهمان با تهیه چای های فله ای در شرایط کاملا غیربهداشتی آنها را نگهداری و با بسته بندی برندهای معروف آن را می فروختند. با آزمایش های صورت گرفته مشخص شد چای مورداستفاده فاقد مصرف انسانی است. متهمان به شرکت های تجاری شش میلیارد تومان خسارت وارد کرده بودند.

تصادف پژوپارس با پژو405 در روستای کنگرلو شهرستان مشگین شهر هشت کشته برجای گذاشت. پنج نفر از سرنشینان هردو خودرو در دم و سه نفر در بیمارستان فوت شدند. یک مصدوم نیز در بیمارستان بستری است.

 عامل اسیدپاشی  روی دختر جوان  که در زندان تبریز   به سر می برد ،  فوت شد . پسر خواستگار وقتی از دختری 26ساله به نام معصومه پاسخ منفی شنید، شامگاه بیست و هشتم اسفند96 رویش اسید پاشید. عامل این اسیدپاشی  در شعبه اول دادگاه کیفری استان محاکمه و حکم حبس گرفت.   متهم که به رای صادره اعتراض کرده و پرونده در دیوان عالی کشور بود در زندان تبریز فوت  کرد .  

قاچاقچی مکالمات تلفنی بابت خسارت دومیلیارد تومانی به شرکت ارتباطات زیرساخت بازداشت شد. نماینده حقوقی شرکت مخابرات به پلیس فتای تهران رفت و شکایت کرد که افراد ناشناسی به وسیله خطوطی اقدام به سوءاستفاده از پهنای باند بین الملل و برقراری غیرقانونی ارتباط تلفنی خارج به داخل کرده اند. آنها خسارت دومیلیارد تومانی به شرکت ارتباطات زیرساخت وارد کرده اند. تحقیقات پلیس فتا آغاز و مردی در این باره بازداشت شد. او با شیوه انتقال تماس های تلفنی اینترنتی از خارج به داخل کشور با 28خط فعال، مکالمات تلفنی را قاچاق و از پهنای باند بین الملل سوءاستفاده می کرد.