آرشیو سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۳
سیاست: داخلی/خارجی
۲

شنیدی میگن

مدرک تصویری جدید علیه تاجگردون

در زورآزمایی مخالفان و موافقان اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب گچساران در مجلس، عکس کمتر دیده شده ای از حضور او در تحصن مجلس ششم منتشر شده است که تاجگردون را در صف اول و در حال گوش دادن به سخنرانی محمدرضا خاتمی، نایب رئیس وقت مجلس نشان می دهد.

به جز تاجگردون، هیچ یک از دیگر نمایندگان حاضر در تحصن مجلس ششم، در دوره های بعدی مجلس حضور نداشتند.

جواز موسوی خوئینی ها برای نماز با شلوار غنیمتی آمریکایی!

عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما و از دانشجویان پیرو خط امام در توییتی به مناسبت نامه اخیر موسوی خوئینی ها به رهبر انقلاب، به خاطره ای از تسخیر سفارت آمریکا اشاره کرد و نوشت: با مجوز شرعی ایشان (موسوی خوئینی ها) توانستم با شلوار رنجر غنیمتی آمریکایی نماز بخوانم! دمشان گرم! البته درست تر این بود که گله مندی اخیرشان را در سال 96 و خطاب به روحانی منتشر می کردند.

فعالیت های متفاوت فیلمساز سیاسی سابق

آنچنان که از اخبار درز کرده از فضای مجازی برمی آید، یکی از کارگردان های قدیمی و پیشکسوت کشور که خیلی از فیلم هایش درباره موضوعات سیاسی بود و چند سالی است که از عرصه فیلمسازی فاصله گرفته است، با حضور در محل شروع فیلمبرداری برخی سریال های شبکه خانگی، اقدام به تبلیغ غیرمستقیم برای مجموعه های فوق می کند. هفته گذشته نیز یک فروشگاه بزرگ و عمومی از این استاد پیشکسوت برای یک رویداد تبلیغاتی-نمایشی دعوت کرده بود.

ظریف امروز در نشست شورای امنیت سخنرانی می کند

سخنگوی وزارت خارجه از سخنرانی محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که امروز برگزار می شود، خبر داد.

به گفته سیدعباس موسوی، ظریف به صورت ویدئوکنفرانس در این نشست درباره اجرای قطعنامه 2231 سخنرانی می کند و این نشست به صورت زنده پخش خواهد شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سخنگوی وزارت خارجه به بررسی پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا در جایگاهی نیست که با استناد به قطعنامه 2231 دستاوردهای برجام را زیر سوال ببرد و از مکانیسم ماشه استفاده کند.