آرشیو سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۰
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش اظهار داشت: در سال 99 برای نخستین بار بودجه فدراسیون ها را براساس عملکرد سال قبل خواهیم داد. این عملکرد با نظر 3 معاونت و 9 مدیرکل بررسی شده است. تقریبا این موضوع نهایی شده و این ارزیابی مورد تعیین بودجه فدراسیون ها خواهد بود. تا هفته آینده وضعیت را مشخص می کنیم. بودجه 99 طبق عملکرد سال 98 داده می شود اینطور نیست که بگوییم بودجه سال 98 چقدر بوده و مبلغی را به آن اضافه کنیم. برای سال های آینده هم همین روند را خواهیم داشت.

با پیشنهاد نصرالله سجادی و موافقت کمیته ملی المپیک، مبلغ یکصد میلیون تومان برای خرید تجهیزات به فدراسیون تیراندازی با کمان پرداخت خواهد شد.

با دعوت حمید رضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پیکان، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون در محل این باشگاه حضور یافت. در این جلسه سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال نیز حضور داشت.در این نشست با توجه به فعالیت باشگاه پیکان در بسکتبال و تیم داری در رده های مختلف در گذشته بر توسعه و گسترش این رشته در سطح کشور تاکید شد. گرشاسبی ضمن اعلام علاقمندی باشگاه پیکان برای تداوم حضور در بسکتبال، آمادگی خود را برای همکاری های چند جانبه با فدراسیون بسکتبال اعلام کرد.