آرشیو سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۰
اخبار کشور
۱۱

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خبر داد: استمرار فعالیت های تابستانه و پرورشی به کمک برنامه «شاد»

معاون پرورشی و فرهنگی گفت: فعالیت های تابستانه آموزش و پرورش تعطیل نمی شوند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد فعالیت های تابستانی این وزارتخانه گفت: فعالیت های تابستانی آموزش و پرورش مانند سال های قبل انجام خواهد شد و در هیچ زمینه ای تعطیل نشده است. معتقدیم با حضور در فضای مجازی، ظرفیت انجام این فعالیت ها بیشتر شده است ما برای اوقات فراغت در تابستان زیرساخت هایی را در شبکه شاد و فضای مجازی با محوریت برنامه های دارالقرآن های کشور، کانون های ورزشی، مجتمع های فرهنگی و کانون های تشکل های دانش آموزی طراحی کردیم.

کاظمی، در دسترس بودن فضای مجازی در دورترین نقاط کشور را کمک به توسعه عدالت آموزشی و پرورشی در کشور دانست و افزود: فعالیت های تابستانی شبکه شاد در سال 99 را در تاریخ 14 تیرماه و با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح خواهیم کرد. ساعات فعالیت کلاس های تابستانی در اوقات فراغت از طریق شبکه های مجازی، 30 دقیقه است و ساعات حضور همکاران در پایگاه های تابستانی سه روز در هفته و هر روز 6 ساعت است ولی عوامل انسانی در کانون ها و دارالقرآن ها 6 روز هفته حضور دارند.

وی شروع برنامه های تابستانی را از 15 تیرماه دانست و بیان کرد: زمان فعالیت های تابستانی در پایگاه ها در 6 هفته است که این زمان می تواند تا 8 هفته در دارالقرآن های کانون ها ادامه پیدا کند.