آرشیو سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# بازنشسته_ شرمنده

جباری از اندیمشک: بازنشستگان برای تامین زندگی با مشکلات زیادی رو به رو هستند، چرا دولت ها فقط وعده حمایت از ما را مطرح می کنند؟ چرا ما باید جلوی فرزندان و نوه هایمان شرمنده باشیم؟

#کرونا_مترو

اشکریز از تهران: چرا دولت و شهرداری برای افزایش ظرفیت مترو  اقدامی نمی کنند؟ افزایش استفاده شهروندان از مترو امکان شیوع کرونا را دوچندان کرده است.

# مرغ _ پرواز

خسروی از خوزستان: سفره مردم هر روز کوچک تر می شود. قیمت مرغ به 20هزارتومان نزدیک شده است. مسوولان مردم را فراموش کرده اند.

# زاینده_ رود

الطافی از اصفهان: حجم آب زاینده رود هر روز کاهش می یابد، کاش مسوولان شرایطی ایجاد کنند تا زاینده رود همیشه جاری باشد.

# گرما_بهداشت

خسروشاهی از تهران: با افزایش دمای هوا ماموران بهداشت باید بیشتر بر بازار نظارت کنند. کسبه بازار ماهی فروشان واقعا این مساله را رعایت نمی کنند و یخ کافی برای خنک نگه داشتن ماهی ها ندارند. این درحالی است که این مواد غذایی خیلی زود  خراب می شود.

# الوند_همدان

ایجازی از همدان: برخی افراد سودجو تصمیم دارند با تخریب دامنه کوه الوند پولی به جیب بزنند. از مسوولان تقاضا دارم با نظارت مانع تخریب منابع طبیعی کشور شوند.

# شهرداری_آسفالت

بیگلری از تهران: شهرداری خیابان هایی را که به دلیل فاضلاب کنده شده به حال خود رها کرده است. برای نمونه آسفالت ضلع جنوبی خیابان میرداماد مدتی است کنده شده ، اما برای ترمیم آن اقدامی  نشده است.

# سرعت_اینترنت

محمدی از بیرجند: سرعت اینترنت در بیرجند واقعا مناسب نیست، چرا مسوولان نظارتی بر شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت ندارند؟ این شرکت ها با تبلیغات کذب سر مشتری ها کلاه می گذارند.