آرشیو چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۶۹۴
ورزش
۴

دلخوری شدید مجیدی از شایعه حضور قلعه نویی در استقلال

مرتضی رضایی (ورزش)

 هفته گذشته، بعد از باخت استقلال، شایعه ای غیر رسمی و نه چندان جدی به گوش بعضی خبرنگاران رسید؛ امیر قلعه نویی فصل بعد سرمربی استقلال است. این یعنی پایان کار فرهاد مجیدی در پایان لیگ. او قرارداد دو ساله با استقلال امضا کرد ولی قصد داشت جمله ای را که سال 94 در مصاحبه ای معروف گفت، عملی کند: «استقلال را بهترین تیم آسیا می کنم.» فرهاد در بدو ورود روی دو نکته تاکید داشت؛ این که سه سال در استقلال بماند و همه حامی اش باشند. فرهاد اما از هفته گذشته که  این شایعه را شنید، فهمید نیمکت استقلال را نمی توان با «قول» نگه داشت، بلکه فقط نتایج تعیین کننده هستند. مجیدی البته پیشتر چیزهای دیگری هم شنیده بود. وقتی به او گفتند سعادتمند در جایی گفته فصل بعد استراماچونی را برمی گرداند! این جمله هم بلوایی به پا کرده بود.

حالا اما دوباره آینده فرهاد و استقلال در مه غلیظی ناپیداست. از دوشنبه شب و بعد از تساوی استقلال و سایپا، شایعه بازگشت قلعه نویی به جمع آبی ها جدی تر شد. از سوی دیگر بعضی هواداران اعتقاد داشتند بهترین گزینه نه امیر که جواد نکونام جوان است. خبرهای رسیده از داخل تیم حکایت از آن دارد فرهاد از شنیدن این شایعات به شدت ناراحت شده است. آنها که مجیدی را از نزدیک می شناسند می دانند او در چنین شرایطی رفتن را به ماندن ترجیح می دهد. به همین دلیل کم و بیش شایعاتی درباره استعفای احتمالی فرهاد پیش از پایان فصل شنیده می شود.

در همین حال امیر قلعه نویی در واکنش به حضور در استقلال و جوی که در فضای مجازی راه افتاده، چنین حرفی می زند: «من فضای مجازی را زیاد دنبال نمی کنم ولی اگر چنین چیزی وجود دارد از کسانی که لطف دارند ممنون هستم. من در حال حاضر تمام تمرکزم روی سپاهان و بازی های باقی مانده است و می خواهیم با بهترین شرایط ممکن در 3 جبهه ای که می جنگیم کار را به پایان برسانیم. من پیشنهاد تیم ملی را رد کردم چرا که می خواستم کارم را در سپاهان به پایان برسانم. امیدوارم در پایان فصل شرایط جوری رقم بخورد که شرمنده مردم اصفهان نشوم.»