آرشیو چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۸۲
حوادث
۱۲

کتک زدن مشتریان بانک ها برای سرقت

گروه حوادث: اعضای یک باند خشن که با ترفندهای خاص از جمله کتک زدن و زخمی کردن مشتریان بانک ها در قم اقدام به سرقت می کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

فهیمی، دادیار ویژه سرقت دادسرای قم در تشریح این خبر به میزان گفت: این افراد با روش زاغ زنی و تعقیب مشتریان بانک ها از لحظه ورود به بانک تا دریافت پول و خارج شدن از محل ، با اطلاع از مبلغ دریافتی آنان، با اقداماتی مانند پنچر کردن لاستیک خودرو یا ایجاد درگیری با سلاح سرد و تصادف ساختگی، آنها را در مسیر متوقف و در فرصت مناسب اقدام به سرقت اموال می کردند.

دادیار ویژه سرقت دادسرای قم در ادامه بیان کرد: این افراد به صورت سازمان یافته عمل می کردند و اقدام به درگیری با سلاح سرد و ضرب و جرح افراد برای سرقت می کردند که با پیگیری دادسرا و پلیس آگاهی، متهمان در اقدامی غافلگیر کننده در یکی از شهر های اطراف دستگیر و پس از انتقال به قم، ضمن اعتراف به 40 فقره سرقت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

 وی ضمن تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با این مجرمان و هشدار به آنها، از مردم خواست تا حد ممکن از جابه جایی وجوه نقد خودداری کرده و از روش های جایگزین استفاده کنند و در صورت ضرورت به استفاده از آن، جوانب احتیاط را رعایت کنند.