آرشیو چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۲۳
ورزش
۳۲

اخبار خارجی

چهارمین خرید گران قیمت یوونتوس

ایسنا : بارسلونا و یوونتوس دو بازیکن خود را با هم معاوضه کردند. بارسلونا آرتورملو را با قراردادی 72 میلیون یورویی به یوونتوس فروخته و با میرالم پیانیچ 30 ساله که عضو باشگاه یوونتوس است قراردادی به ارزش60 میلیون یورو امضا کرده است. بر این اساس باشگاه بارسلونا 12 میلیون یورو به دست آورده است. به این ترتیب آرتور تبدیل به چهارمین بازیکن گران قیمت یوونتوس شد.

اعلام حمایت از سرمربی بارسا

ورزش سه : درحالی که تنش در باشگاه بارسلونا به اوج رسیده و خیلی ها منتظر انتشار خبر اخراج کیکه ستین سرمربی این تیم هستند، ماریا بارتومئو رئیس باشگاه دوشنبه شب به منزل ستین رفته تا حمایت مدیریت باشگاه را به او ابلاغ کند. درهمین شب جلسه ای اضطراری در باشگاه بارسلونا برگزار شده تا درباره تنش به وجود آمده با محوریت کیکه ستین تصمیم گیری کنند.

امید استراماچونی به هدایت اودینزه

فارس : سرمربی سابق استقلال و اینتر برای مربیگری دوباره درتیم اودینزه ایتالیا چراغ سبز نشان داد. آندره استراماچونی گفت: «حضور در فوتبال ایتالیا همیشه اولویت من است. پیشنهادهای بین المللی مهمی را دریافت کردم. من در اودینزه سالی با پیشرفت داشتم. آنها همیشه مربیان خوبی را انتخاب می کنند. هیچ کس از فردا خبر ندارد شاید به زودی مربی اودینزه شوم.»

تمدید قرارداد پیرمردها!

ایسنا : دو اسطوره باشگاه یوونتوس قراردادشان را تمدید کردند. باشگاه یوونتوس اعلام کرد قرارداد جانلوئیجی بوفون 42 ساله و جورجو کیه لینی 36 ساله تمدید شده است. دروازه بان و مدافع ایتالیایی تا سال 2021 برای بانوی پیر بازی خواهند کرد.

موفقیت اینزاگی در مربیگری

تسنیم : بنونتو صدرنشین جدول رده بندی سری B به عنوان اولین تیم از دسته دوم فوتبال ایتالیا جواز حضور در سری A را کسب کرد. بنونتو با هدایت فیلیپو اینزاگی مهاجم سابق میلان از همان ابتدای فصل سری B را تحت سلطه داشت و در نهایت هم با 24 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده اش جواز صعود گرفت.

رم باکاوانی وارد مذاکره شد

تسنیم : باشگاه رم مذاکرات خود با مدیر برنامه های ادینسون کاوانی را آغاز کرده تا او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. قرارداد کاوانی با پاری سن ژرمن به پایان رسیده و او اکنون بدون تیم است. گفته می شد که باشگاه اتلتیکومادرید اصلی ترین مشتری کاوانی 33 ساله است.