آرشیو چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۰۱
ورزشی
۱۱

استیلی: عبدی آینده‌ درخشانی در پرسپولیس دارد

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس، گفت: مهدی عبدی‌ با وجود سن کم نشان داده که آینده‌ درخشانی در پرسپولیس خواهد داشت.

حمید استیلی در خصوص نپذیرفتن پست سرمربیگری تیم فوتبال جوانان، اظهار داشت: از بازیکنان تیم جوانان شناختی نداشتم و سرمربیگری این تیم را قبول نکردم. چند گزینه مدنظر کمیته فنی قرار دارند و زمان کمی تا آغاز مسابقات باقی‌مانده است. امیدوارم که بهترین اتفاق برای این تیم رخ بدهد.وی درباره شروع دوباره مسابقات لیگ گفت: مثل همه جای دنیا خوشبختانه لیگ ما هم شروع شد. همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. اگر مسابقات شروع نمی‌شد با مشکلاتی در سطح بین‌المللی و باشگاهی مواجه می‌شدیم.

وی اذعان داشت: هواداران در ورزشگاه‌ها نیستند و اکنون بازیکنان و مربیان نقش مهمی دارند. مردم به دور از ورزشگاه دوست دارند بازی‌های خوبی را ببینند و امیدوارم همین‌طور شود و لیگ به‌خوبی پایان یابد.استیلی درباره مشکلات مالی تیم‌ها اذعان داشت: مشکل مالی برای همه وجود دارد.ان‌شاءالله مدیریت باشگاه کمک کند و تعهدات پرداخت شود. مشکلات مالی  در همه بخش‌ها  هست و تمام سطوح جامعه خصوصا بعد از کرونا با محدودیت فراوانی روبه‌رو شده‌اند و بازیکنان هم باید کمی صبور باشند. 

وضع استقلال و پرسپولیس به خاطر هواداران زیادی که دارند از لحاظ مالی نسبتا خوب است. همه باید در کنار هم کمک کنیم تا این روزهای سخت تمام شود.وی در مورد قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس به قهرمانی نزدیک است اما چیزی تمام نشده است.