آرشیو چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۰۱
ورزشی
۱۱

خبر

استقلال و تراکتور جا ماندند

پرسپولیس در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد، درحالی که استقلال و تراکتور از کورس قهرمانی خارج شدند. هفته بیست و دوم با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و در این بازی ها استقلال مقابل سایپا به تساوی رضایت داد، سپاهان برابر گل گهر برنده شد و فولاد در مصاف با ماشین سازی به برتری دست یافت.دو تیم استقلال و تراکتور که از اوایل فصل در کورس قهرمانی بودند با از دست دادن امتیازات این هفته ازکورس خارج شدند.

یزدانی به بازار بزرگ پیوست

قهرمان کشتی جهان و المپیک برای حضور در فصل جدید لیگ برتر به تیم بازار بزرگ ایران پیوست.حسن یزدانی بعد از عقد قرارداد با این تیم ابراز امیدواری کرد با مساعدت وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا در ورزش هر چه زودتر شرایط برگزاری لیگ برتر کشتی فراهم شود.

عذرخواهی از هواداران آبی

سرپرست تیم استقلال استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری این تیم را شایعه خواند.رمضانی درباره تساوی استقلال مقابل سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: از هواداران استقلال به خاطر کسب دو نتیجه اخیر عذرخواهی می کنیم و تلاش چندین برابر خواهیم کرد که نتایج مورد دلخواه هواداران را کسب کنیم.

خداحافظی گومز از فوتبال

مهاجم با تجربه ژرمن ها در34 سالگی درحالی که با اشتوتگارت به بوندسلیگا صعود کرد تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. گومز یکی از مهاجمان موفق یک دهه اخیر دربوندسلیگا بوده است.

پرسپولیس بهترین در ایران

بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت فوتبال دیتابیس اعلام شد، تیم پرسپولیس همچنان در رتبه نخست فوتبال باشگاهی ایران قرار دارد.استقلال همچنان در رتبه دوم ایران قرار دارد.