آرشیو پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۲
ورزشی
۹

معرفی دبیر اجرایی جدید کمیته ملی پارالمپیک

رضایی سرپرست کاروان توکیو باقی ماند

پس از کش و قوس های فراوان هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته و سرپرست کاروان توکیو باقی ماند، اما محمد تابع به جای او سرپرست دبیراجرایی کمیته پارالمپیک شد.

هادی رضایی که تا چند هفته قبل به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک فعالیت می کرد، ناگهان از سمت خود استعفا داد. با اینکه تصور می شد این استعفا به معنای کنار رفتن او از سمت سرپرستی کاروان ایران در پارالمپیک توکیو و سرمربیگری تیم ملی والیبال نشسته هم هست، اما دیروز تصمیم دیگری اتخاذ شد.

پیرو جلسه اخیر هیئت رئیسه کمیته ملی پارالمپیک و نشست دیروز محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته توافق شد که رضایی همکاری خود را به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو 2020 و همچنین سرمربی تیم والیبال نشسته ادامه دهد.

همچنین کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرده با توجه به سوابق و تجارب هادی رضایی طی چهار دهه گذشته از حضور وی به عنوان عضو ثابت و افتخاری هیئت رئیسه این کمیته بهره مند خواهد شد.

از سوی دیگر محمد تابع، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک، نیز با صدور حکمی از سوی ریاست کمیته به عنوان سرپرست دبیر اجرایی منصوب شد.