آرشیو پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۲
اخبار کشور
۹

دفترچه های بیمه کارگران هفت تپه تمدید شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش از تمدید دفترچه های بیمه تامین اجتماعی کارگران هفت تپه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سامر تمیمی، گفت: تمدید دفترچه های بیمه کارگران هفت تپه با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیروز آغاز شده است و تا تمدید همه دفترچه های بیمه کارکنان ادامه دارد.

او افزود: آخرین حقوق پرداختی به کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مربوط به اسفندماه سال گذشته است و تلاش مجموعه مدیریت شهرستان شوش از جمله شخص فرماندار و دادستان، پرداخت مطالبات و حقوق ماه های گذشته کارگران این شرکت است.

رئیس دادگستری شوش هم با اشاره به اینکه مطالبات کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه بحق است، گفت: تا هفته آینده قول داده شده که حقوق یک ماهه این کارکنان با فراهم شدن زمینه های لازم پرداخت شود.

صادق جعفری چگنی، اظهار کرد: در این باره توسط رئیس دادگستری خوزستان، دادستانی این استان و مجموعه دستگاه قضائی شهرستان شوش پیگیری های متعددی شده است.

وی افزود: با توجه به جلسات زیادی که در مرکز استان برای امر مذکور برگزار شد، بنا است که در آینده نزدیک حقوق یک ماه این کارکنان پرداخت شود و پس از رفع توقیف حساب های این شرکت، سایر مطالبات کارکنان نیز پیگیری خواهد شد.

رئیس دادگستری شوش گفت: حداکثر تا هفته آینده قول داده می شود که این حقوق یک ماهه با فراهم شدن زمینه های لازم به کارکنان پرداخت شود چرا که دستگاه قضائی به جد پیگیر این رویداد و مطالبات بحق کارکنان است.