آرشیو پنج‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۲۴
بورس
۱۰

صدای سهامدار

روزنامه «دنیای اقتصاد» مشکل سهامداران خرد در بازار سرمایه را در این ستون پوشش می دهد. شما خوانندگان که در بازار سهام فعال هستید می توانید در صورت مواجهه با هر مشکلی در این حوزه با ستون «صدای سهامدار» تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. نظرات شما ضمن درج در این ستون پیگیری خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که از چاپ نظرات حاوی توهین معذوریم.

ربیعی از اراک: نماد شرکت گازلوله از سال 91 درگیر روند دادگاه و دادرسی است، شایعه شده که بانک ها دنبال تصاحب اموالش هستن. الان یک ساله که از نتیجه پرونده خبری نیست. لطفا صدای ما رو به گوش مدیران شرکت برسونید.

میلاد طبری از اصفهان: لطفا کارگزاری مفید جواب بدهد؛ بعد از گذشت 28 روز از فروش سهام عدالت فقط 445 هزار تومان آن پرداخت شده؛ پیگیری کنید فرآیند فروش و واریز سبد سهام عدالت در کارگزاری مفید به چه شکل است ؟!

فتحی از تهران: من سهامدار پلوله هستم. این شرکت در حق سهامدارانش اجحاف کرده است. ما درخواست داریم که یک مجمع تشکیل شود و شفاف سازی انجام دهند اما مدیران محترم دریغ می کنند و شفاف سازی نمی شود. این شرکت چندی پیش افشای اطلاعات الف داشت و با دامنه نوسان 80 درصد باز شد ولی ناظر نپذیرفت. ما هرچی پیگیری کردیم می گویند شرکت ورشکسته است. ما می خواهیم بدانیم اگر ورشکسته است چرا پس افشای اطلاعات الف داشته؟

حسین سلامی از پاسارگاد: با سلام. با اینکه فرم خرید خودکار عرضه اولیه سیتا را در کارگزاری مفید امضا کرده ام، این برای دومین مرتبه است که برایم درخواست عرضه اولیه نزده! و خودم نسبت به درخواست اقدام کردم. چرا کارگزاری مفید به تعهداتش عمل نمی کنه؟ کی باید جوابگو باشه؟ وقتی هم زنگ به کارگزاری می زنی جواب هایی میدن که اصلا درست نیست؛ مثلا پول دیر ریختی، در صورتی که از قبل موجودی داشتم یا جواب میدن ما تعهد 100 درصد ندادیم براتون خرید عرضه اولیه کنیم؟

سینا ابراهیمی از سرخه: سلام من 18 اردیبهشت روش مستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت انتخاب کردم، بعد از آن هرچی به بانک مراجعه کردم میگه درخواست شما در حال بررسی است اما هیچ پولی از فروش 30 درصد رو واسم واریز نکردن پیگیری کنید ممنون میشم.

محمد سرافراز از اراک: من در استان مرکزی سهام خریدم و تمام اطلاعاتی که دادم از جمله آدرس خونه مربوط به استان مرکزی است.الان به دلیل تغییر منزل در گیلان مستقر شدم، برای ثبت نام در سجام باید آدرس قبلی رو بدم یا آدرس جدید؟

علی اکبر سریری از قم: با سلام سهام دارایکم اینجانب که از کارگزاری بانک سپه خریداری شده و مبلغ دومیلیون تومان از حسابم در کارگزاری بانک سپه بلوکه شده هنوز در پرتفوی من منظور نشده است. لطفا رسیدگی فرمایید.