آرشیو پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۰۲
ورزشی
۱۱

خبر

اینفانتینو: باید به فکر  پیشرفت فوتبال باشیم

عالی ترین مقام فوتبال جهان در ارتباط با وضعیت کنونی فوتبال و وجود کرونا گفت: مطمئن هستم که در چند ماه گذشته همه شما مانند من متوجه شده اید که جنبه های تازه ای در زندگی روزمره همه نمایان شده که نمی توانیم این اصل غیرقابل انکار را هدایت کنیم که سلامتی در وهله نخست باشد.اینفانتینو ادامه داد: پس فوتبال مهم ترین چیز نیست. این اوقات بی سابقه اجازه داد تا گامی به عقب برداریم و در مورد چگونگی همکاری با یکدیگر برای ایجاد یک فوتبال بهتر و پیشرفت جامعه بهتر فکر کنیم و جامعه بین المللی فوتبال وحدت و انسجام بسیار خوبی را نشان داده است.

قرارداد بیرانوند به پایان رسید

 قرارداد علیرضا بیرانوند با  پرسپولیس تمام شده و این دروازه بان، به صورت رسمی بازیکن تیم آنتورپ بلژیک است. به همین خاطر بیرانوند  دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر نمی شود تا به بلژیک سفر کرده و در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ حضور پیدا کند.

 لژیونر هندبال به رومانی رفت

امین یوسف نژاد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی هندبال ایران را دارد با عقد قراردادی به تیم هندبال کالاراشی رومانی پیوست. محسن باباصفری، الله کرم استکی، شاهو نصرتی، علیرضا موسوی و سعید حیدری راد دیگر ملی پوشان ایران در لیگ رومانی هستند.

شاهکار طارمی در لیگ پرتغال

درخشش مهاجم ملی پوش ایرانی ریوآوه باعث صعود این تیم به جایگاه پنجم  جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر پرتغال شد. رقابت های لیگ برتر  پرتغال بار دیگر با درخشش مهدی طارمی همراه بود. ریوآوه به مصاف تیم قدرتمند براگا رفت که این دیدار به لطف گلزنی های مهاجم تیم ملی ایران با نتیجه  4 بر 3 به سود ریوآوه به اتمام رسید . طارمی 2 گل  برای ریوآوه به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد تا درخشش کم نظیر او باعث کسب سه امتیاز حساس برای تیمش شود.