آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۸
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

عملکرد ناصواب مجلس دهم و دولت تدبیر و امید متاسفانه تخم یاس و ناامیدی را در جامعه به ویژه در بین نسل جوان کاشت. البته با روی کار آمدن رئیس دستگاه قضا و مجلس انقلابی که الحمدلله با نشاط و طراوت کار را شروع کرده اند بارقه ای از امید بر دل مردم تابیده و ان شاءا... با همین روند پرشتاب، سال آینده را با روی کار آمدن دولت انقلابی و خدمتگزار مردم این پازل تکمیل می شود و به سوی شکل گیری دولت اسلامی برای ساختن تمدن اسلامی پیش خواهیم رفت.

حجازی- بابلسر

از نمایندگان انقلابی و مسئولین متدین می خواهم که با طراحی قوانین و تدابیری که به کاهش تورم و کاهش آمار بیکاری منجر می شود، امید را به جوانان آینده ساز کشور تزریق کنند برخی عمدا یا از روی جهالت و غفلت با سخنان و رفتار دور از شان امید جوانان را به یاس تبدیل می کنند.

مرادی- سرباز ولایت از همدان

کسانی که ادعا داشتند کاری خواهند کرد که مردم نیازی به دریافت یارانه نداشته باشند ولی کاری بر سر مردم آوردند که 70-80 درصد مردم را با بحران زندگی و معیشت روبه رو ساختند، باید در مجامع رسمی پاسخگو باشند. واقعا این چه بازاری است که داریم؟ گرانی افسارگسیخته که نشان از بی تدبیری و ناتوانی دولتی هاست زندگی را بر مردم بسیار سخت کرده است. جا دارد کیهان به صورت آماری قیمت های سال 92 تا به حال را به صورت سالانه در روزنامه درج نماید تا شاید حضرات باورشان بیاید که سیب و گلابی تلخ برجام چه بر سر زندگی مردم آورده است. البته دولتمرد اشرافی ککش هم نمی گزد.

2846—0935 و 6960—0936 و 7054—0935

کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس در اسفندماه سال گذشته نتیجه بی توجهی دولت و دولتمردان به مشکلات مردم در این سال ها بود. می خواهم بگویم اصلاح طلبان واقعا برای کشور مایه گرفتاری هستند.

6043—-0916

اگر مسئولین به بهداشت، مسکن و معیشت مردم رسیدگی کنند همه دشمنان هم علیه ایران بسیج بشوند هیچ غلطی نمی توانند بکنند. امروز میدان اصلی مبارزه با آمریکا عرصه حل مشکلات این کشور و مردم است.

0119—–0912

آقای ظریف به جای عذرخواهی از ملت به خاطر نتیجه ندادن برجام قضاوت تاریخ در آینده را به پیش کشیده است. در حال حاضر برجام آقایان دلار را به بالای 20 هزار تومان رسانده است. چرا این حرف ها را تحویل مردم می دهند؟

8688—–0938

آقای ظریف خودش را پشت شهید سلیمانی پنهان نکند و از استفاده ابزاری از شهدا دست بردارد. سیاست انفعالی ایشان هیچ تناسبی با منطق و مرام شهید سلیمانی نداشته و ندارد.

2770—-0912

جاسوس هدفش تخریب و خیانت است ولی انسان لجباز لزوما قصد خیانت ندارد. کاسبان برجام از این طایفه هستند و با لجبازی های خود خسارت هایی به کشور و ملت وارد کرده اند که به آسانی جبران نخواهد شد.

نیک نام از قم

عدالت اقتضاء می کند نخبگان و کارمندانی که در مناطق محروم کار می کنند و همچنین افرادی که در کار خود ابتکار و نوآوری دارند توسط دولت از جهت مالی و معنوی مورد تشویق قرار گیرند تا بی انگیزه نشوند.

0685—0916

دست فروش فداکار، عملش کمتر از دهقان فداکار نبود. چرا که او نیز جانش را به خطر انداخت تا 11 نفر از مرگ حتمی نجات یابند. با این جوانان کدام دشمن توان مقابله و نگاه چپ به کشورمان را دارد؟ حالا یک عده خودفروخته دائم گرا بدهند!

0700—0901

خدا اموات دولتمردان قبلی را بیامرزد حداقل هزاران نفر را صاحب خانه کردند ولی دولت پرادعا کاری کرد که بسیاری افراد دیگر امیدی به خانه دار شدن ندارند و باید آن را با خود به سرای آخرت ببرند! حتی بسیاری که خانه هایشان نیاز به تعمیر دارد دیگر توان تعمیر آن را هم ندارند!

8495—0911

از وزیر راه و شهرسازی درخواست می شود قبول زحمت کنند و از نزدیک جاده قائمیه بابا میدان، گچساران را ملاحظه نمایند و بعد قضاوت کنند و تصمیم بگیرند. هزار جوان تحصیل کرده شهرستان رستم نورآباد ممسنی از  همین جاده درآمد و زندگی خود را اداره می کنند ولی عده ای سودجود تصمیم گرفته اند جاده را از پائین بابامیدان به سمت گچساران ادامه دهند که این کار علاوه بر آجر کردن نان این آینده سازان کشور خسارت مادی زیادی به زمین های کشاورزی، گلخانه ها و موتور آب های موجود می زند و هزینه های ساخت پل های متعدد را نیز روی دست دولت می گذارد در حالی که اگر جاده از بالای بابا میدان عبور کند هیچ یک از این خسارت های  میلیاردی را به بار نمی آورد. از مسئولین استان و نماینده استان نیز پیگیری مجدانه این امر را خواستاریم.

جمعی از جوانان رستم نورآباد ممسنی و...

تعدادی از هموطنان فعال در امر نهضت سوادآموزی را بعد از چندین سال کار تدریس به مراکز استان ها کشانده و در این وضعیت نگران کننده کرونایی آزمون بدون منابع برای آن ها برگزار کرده اند. بعد از آن هم باید یک به یک مصاحبه بشوند. عرضم این است که چرا این همه به مردم اضطراب وارد می کنند؟

1382—0915

مگر چه خبر است که وزارت صمت و شورای رقابت می خواهند هر سه ماه یک بار قیمت خودرو را افزایش دهند؟ پس دولت هم هر فصلی اقدام به افزایش 20 درصدی حقوق ها نماید! آیا با این شوک ها بازار را ملتهب نمی سازند؟ باید دستگاه مسئول مواظب نفوذی ها باشند.

1146—0912

به جانبازانی که ماشین به نامشان نباشد پلاک ویژه جانبازان داده نمی شود و به تبع آن از سهمیه بنزین محروم هستند. به دلیل مشکل جسمی برای هر کار در شهر باید سوار ماشین بشویم ولی توان مالی ما در حدی نیست که مرتب از بنزین آزاد استفاده بکنیم.

1933—0901

مادرم به علت سکته و تصادف مدتی در بیمارستان بستری بود که به علت رفتارهای پرستاران و شکستن انگشت مادرم با نظر دادستان از بیمارستان ترخیص گردید و حال هرگاه برای مداوا به بیمارستان می رویم با رفتارهای دور از شان و به جای درمان اظهار می دارند چرا او را ترخیص کرده اید؟!

شهروندی از اراک

حقوق و تسهیلات کارمندان دولت در وزارتخانه ها یکسان نبوده و تبعیض شدیدی وجود دارد. چرا برای رفع این تبعیض های آزاردهنده اقدامی صورت نمی گیرد؟ هیچ چیزی مردم را به اندازه بی عدالتی رنج نداده و نمی دهد.

1758—0935

بازنشسته قبل از سال 95 هستم. حقوقم از حقوق هم مدرک خودم با 8 سال سابقه کار که به جای بنده مشغول به کار شده کمتر است. چرا هیچ مسئولی برای رفع این شکاف طبقاتی کاری نمی کند؟

2943—0916

چرا مخابرات منطقه البرز و مرکز تلفن شهید رجایی گوهردشت کرج درخواست جابه جایی تلفن ثابت مشترکان در همان محدوده را انجام نمی دهد؟ و چرا توسعه

فیبر نوری در برنامه کاری آنها نیست؟!

9445—0912