آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۸۹
فناوری
۱۷
نرم افزار آنلاین

یک نرم افزار حرفه ای برای نقشه کشی

اگر شما هم در حرفه نقشه کشی شاغل هستید و به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای کار خود می گردید، نرم افزار ProgeCAD Professional را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه است را به کاربر می دهد.

همچنین این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها پشتیبانی می کند. ازسوی دیگر این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز داراست و به گونه ای طراحی شده که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نیست.

گفتنی است که این برنامه، محصولی از شرکت progeSOFT است و ویژگی های متعددی دارد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به خواندن و ساخت فایل های DWG مربوط به برنامه autocad از نسخه 2.5 تا 2018 اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای دستورات استاندارد برنامه autocad است و شاهد بهبود نرم افزار در سرعت بارگذاری و ذخیره پروژه هستیم.

سازگاری فایل های ساخته شده در منوها و فونت ها و همچنین اسکریپت های به کار برده شده از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.توانایی تبدیل فرمت PDF به فرمت DWG، قدرت بالا در render کردن فایل ها و تنظیمات پیشرفته در این قسمت از دیگر مزایا و ویژگی های این نرم افزار حرفه ای به شمار می رود. (render، تهیه خروجی به صورت فایل های تصویری از برنامه و محیط نرم افزار است).

 این نرم افزار همچنین قابلیت ذخیره سازی در فرمت های JPG و PDF را داراست و با سیستم های عامل ویندوز XP، ویندوز 7، 8، 8.1 و همچنین ویندوز 10 سازگاری کامل دارد. اگر علاقه مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می توانید آن را به صورت رایگان از نشانی.p30world.com بارگذاری کنید.