آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۸
جامعه
۱۰

# پرسه در فضای مجازی

با پرسه ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه رو می شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید همه آنها از سوی کیهان نیست.

شفافیت برای این مواقع است

 یاس: «‏اعتبار نامه ‎تاجگردون رد شده و من نمی دونم نماینده ای که فرستادمش مجلس، نقشی تو رد اعتبارنامه داشته یا نه.»

نهادهای فرهنگی کجایند؟

 سعادت سلیمانی: «‏متاسفانه ناهنجاری ها به وسیله ی ‎اینستاگرام دارن به هنجار و سبک زندگی تبدیل میشن و کماکان خبری از نهادهای فرهنگی نیست.»

نوبت قوه مجریه است

 علی اکبر رائفی پور: «‏قوه قضائیه با طبری و قوه مقننه با ‎تاجگردون از خودشان شروع کردند تا حجت را تمام کنند. خوب است قوه مجریه نیز در این ماه های باقی مانده علی برکت الله به یکی از مهم ترین درخواست های مردم یعنی مقابله جدی با فساد لبیک بگوید.»

خدا قوت آقای زاکانی

 علی قلهکی: «‏در غیاب سیستم نظارتی امنیتی برای رد صلاحیت تاجگردون و همچنین جریان سازی برخی از اصلی ترین رسانه های جبهه انقلاب، زاکانی تا انتها برای رد اعتبارنامه تاجگردون ایستاد. خدا می داند زاکانی این چند روزه چه فشاری را بابت این مبارزه با فساد تحمل کرد؛ خصوصا از مثلا خودی ها...»

خرید دلار 22 تومانی به چه قیمتی؟!

 پیمان علیشاهی با انتشار این کاریکاتور نوشت: «درسته که دولت تقریبا اقتصاد مملکت رو رها کرده، اما خود ما نباید به خودمون رحم کنیم؟»

حل مشکلات اقدام می خواهد نه طرح و لایحه

 سید یاسر جبرائیلی: «‏حل بسیاری از مسائلی که کشور با آنها مواجه است، اقدام می خواهد، طرح و لایحه نمی خواهد. مجلس اساسا جای اقدام و حل مسئله نیست، اما می تواند دستگاه هایی که باید اقدام کنند را سر خط بیاورد؛ و اگر سر خط نیامدند، نااهل و بی کفایت را از پشت فرمان کنار زند تا مسائل حل شوند.»

پس کی با دشمن می جنگید؟

 محمد پازوکی: «‏یه جوری اکثر مسئولین از ارتباط نزدیک و رفاقتشون با حاج قاسم حرف میزنند که انگار حاجی اصلا کار نمی کرد و صبح تا شب با اینا وقت می گذروند! اونی که همش تو مسیر سوریه و لبنان و عراق با دشمن می جنگید هم حتما وجود خارجی نداشت و زاییده فکر نویسنده بود. البته بعید نیست دو روز دیگه همینو بگن!»