آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۹۰
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظر مردم

کم کردن از حقوق ماهیانه پرسنل مدیریت پسماند شهرداری تهران/ آقای انوری: مدت 3 ماه است که از طرف امور مالی و مدیریت سازمان از حقوقمان به عناوین مختلف کم می شود و سازمان هم هیچگونه پاسخی نمی دهد. آقای مهندس حناچی شهردار محترم تهران و مهندس یزدانی معاونت محترم خدمات شهری شهرداری تهران بذل عنایت نموده و تذکری به مدیریت سازمان پسماند دهند. ما هم انسانیم و نیاز به پول داریم و هر ماه هم به بهانه های مختلف مبلغ یک تا یک و نیم میلیون از حقوقمان کسر می شود. لطفا پیگیری شود.

افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ/ آقای عبدی: چرا مسئولان بابت افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ کاری انجام نمی دهند؟ چرا دراین فصل قیمت مرغ 20هزار تومان و تخم مرغ شانه ای 30هزار تومان باید باشد؟

گلایه از گران شدن کالاها/ یک شهروند: یک بازنشسته هستم و 75 سال سن دارم با 4 سرعائله چطور می توانم زندگی کنم. هنوز دارم کار می کنم. دختر و پسرم دارند کار می کنند اما راه به جایی نمی بریم. برنج هندی شده 00 175 تومان. صاحبخانه 850 هزار تومان به اجاره خانه اضافه کرده در صورتی که مبلغ 400 هزار تومان به حقوقمان اضافه شده.

تشکر از مسئولان سازمان تامین اجتماعی به خاطر گرانی/ آقای عدنی: از مسئولان محترم سازمان تامین اجتماعی به خاطر 300 درصد گرانی همه چیز و اضافه کردن 26 درصد به حقوق ما بازنشسته های تامین اجتماعی تشکر و قدردانی می نمایم. خسته نباشید.