آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۹۰
فرهنگی
۱۹
گزارش روز

درباره سریال عاشقانه در دوران کرونا

برای نسل جوان این دوران

دنیا پاپایی

 تاثیرات کرونا در بخش فرهنگ و هنر خود را بتدریج نشان می دهد، دراین ایام شبکه تلویزیونی فری فرم یکی از زیرشاخه های شبکه های دیزنی است که قصد دارد در طی روز های آتی سریالی به نام «عشق در زمان کرونا» را که بیشتر در مورد روابط عاشقانه در این ایام، فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و بزرگترین معضل این ایام یعنی در خانه ماندن است دراین تابستان به روی آنتن ببرد.

بیشتر اطلاعات این سریال از طریق خود سایت خبری شبکه فری فرم منتشر شده است. «عشق در زمان کرونا» یک سریال کمدی است که سبک آن بیشتر عاشقانه و تا حدودی امید بخش است. محور اصلی سریال دلتنگی های این دوران، گشتن در پی نیمه گمشده و ارتباط بین عشاق در این دوره از تاریخ است.

دراین سریال همچنین به محل های قرار گذاشتن مثل کافه و رستوران و سینما ها که در این شرایط با محدودیت رو به رو شده اند، پرداخته شده است. لورن کورائو، مدیر اجرایی این کمپانی درباره این سریال این چنین توضیح می دهد: «این یک مجموعه عالی برای این نسل است که نباید دوست داشتن و دوست داشته شدن را حتی زمانی که باید فاصله اجتماعی را رعایت کرد از یاد ببرند. با وجود تمام محدودیت ها و سختی هایی که این دوران برایمان به همراه داشته، ما واقعا سپاسگزاریم، چرا که خلاقیت زیادی برایمان به وجود آورده است.»

این سریال بیشتر حول محور افرادی می چرخد که در خانه مانده اند و به دنبال نیمه گمشده خود حتی در بین همسایه ها می گردند در حالی که شخص مورد نظر درگیر فراموش کردن رابطه پیشین خودش است و در این بین عشق های یک طرفه نیز ممکن است رخ دهد.

این سریال کلید خورده و احتمالا در ماه مرداد- شهریور روی آنتن می رود.