آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۹
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

همانطوری که ریه سالم به دود سیگار واکنش نشان می دهد، مجلس انقلابی و سالم نیز در برابر افراد ناسالم واکنش نشان می دهد. که این اتفاق الحمدلله در مجلس یازدهم رخ داد و نمایندگان اعتبارنامه فرد غیرصالح را رد کردند. خداوند به نمایندگان جزای خیر دهد.

4331—0912

ترس جماعت غرب گرا از مجلس یازدهم به جهت این است که اکثریت نمایندگان دوره جدید بنا دارند از طریق اعمال قانون به اموال و دارایی های تمام مسئولین حال و گذشته رسیدگی کرده و دارایی های به ناحق بالا کشیده شده را به بیت المال برگردانند.

8495—0911

بعد از 7 سال سکانداری و شکسته شدن کلید طلایی که قرار بود همه قفل ها را باز کند جناب رئیس جمهور اعتراف به کوتاهی در باب مسکن می کند؟! وقتی وزیر جنابعالی افتخار می کرد که آجری روی آجر نگذاشته است، چه برخوردی با او کردید؟! اگر این کوتاهی ها نبود امروز چند میلیون افراد بی خانه گرفتار این اوضاع نابسامان مسکن نمی شدند.

رحمانی

سخنگوی دولت اظهار داشته که مشکلات مردم با سوال از رئیس جمهور حل نمی شود؟! عرض می کنم سوال برای حل شدن مشکلات نیست برای کشف علت مشکلات است!

8218—0930

آقای ظریف! جلسات هفتگی شما با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اکثرا مربوط به منطقه بوده نه برجام وایشان نیز به تبعیت از رهبری، با این روش مذاکره شما با غرب موافق نبودند و آن را بارها در قالب مخالفت با برجام 2 و 3 بیان کردند.

6043—0916

آقای عراقچی هنوز هم معتقد است که نباید بهانه ای به دست آمریکا بدهیم. این آقایان در برجام هر چه بود دادند رفت. چه چیز دیگری را باید بدهیم که بهانه جدید نگیرند؟! چه تضمینی وجود دارد که آمریکا بهانه دیگری مطرح نکند؟

6043—916

متاسفانه برخی از دولتمردانمان قدرت و عظمت پوشالی و در حال فروپاشی شیطان بزرگ را فوق قدرت حضرت حق می پندارند و معتقدند نباید او را عصبانی کرد! ابرقدرتی که در برابر ویروس کرونا و مشکلات عدیده داخلی خود زانو زده و در گل گیر کرده عده ای در اینجا از آن واهمه دارند!

وحیدی

آقای ظریف! آمریکا از همان اول انقلاب جانب گروه هایی را گرفت که با اسلام ناب، امام و انقلاب زاویه داشتند یا بعدا زاویه پیدا کردند و به هر شکل ممکن آنها را تقویت کرد. متاسفانه برخی انقلابیون دیروز هم به دام شیطان بزرگ افتادند و براندازی نظام را وظیفه خود می دانستند؟! آیا اینها برای استکبار با نیروهای انقلابی فرقی ندارند؟!

6043—0916

آقای ظریف! آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران اسلامی و انقلابی مخالفند نه با جغرافیای ایران؟ به عبارتی آنها با تفکر شیعه انقلابی و انقلاب اسلامی در ستیزند و لذا علاقه مند به نئولیبرال ها و خستگان از انقلابند. لطفا فرافکنی نکنید.

دکتر طوسی زاده

به نظرم سوال نمایندگان از رئیس جمهور دور باطل است چرا که وی نه توان اصلاح و نه دلیل قانع کننده ای برای قصور و تقصیرهایش دارد و نه عذرخواهی می کند! می ماند اینکه بهانه ای بیاورد و زیر میز بزند و کشور را به التهاب بکشاند.

6858—0919

با بالا رفتن آمار کشته های کرونایی دولت و شهرداری از کاسبی با اجرای طرح ترافیک تهران دست بردارند و به فکر سلامت شهروندان باشند. از دادستانی درخواست داریم به عنوان مدعی ا لعموم در این قضیه ورود پیدا کند.

8379—0936

علی رغم وضعیت قرمز یا هشدار در بیش از 20 منطقه کشور وزارت علوم چگونه می خواهد کنکور را در تیر یا مرداد ماه برگزار کند؟!

3660—0915

آن روزها که هشدار داده می شد این ویروس را جدی بگیرید برخی می گفتند اعتقادی به آن ندارند و حال بسیاری از همان ها به دیار ابدی راهی می شوند. خداوند به بقیه هموطنانمان عقل سلیم، گوش شنوا و به مسئولین آگاهی برای مبارزه با این ویروس عنایت کند تا طرح ترافیک را که یکی از عوامل موثر افزایش و شیوع این بیماری است لغو نمایند.

قاجار دولو

کسانی که با نامه نگاری خود مدعی اند دولت هایی که در کشور بر سر کار می آیند کاره ای نیستند و همه مسئولیت ها متوجه رهبری است چرا در انتخابات ریاست جمهوری آن قد دست و پا می زنند و هرچه در توان دارند به میدان می آورند تا نامزدشان پیروز شود و به قدرت برسد؟ می خواستم بگویم در ادعای این افراد عدم صداقت داد می زند.

2770—-0912 و 8688—-0938

طبق حکم فیفا باید به چند مربی مفت خور خارجی چند میلیارد دلار بدهند. مردم در نیازهای ابتدایی خود گرفتارند و حال عده ای در وزارت ورزش می خواهند با دست کردن به جیب ملت، مربیان مفت خور خارجی را تامین نمایند! علی رغم عایدی صفر ما از فوتبال چنین خسارت هایی را هم باید تحمل کنیم چرا که فوتبال بدون هیچ دلیل موجهی به مسئله اول کشور تبدیل شده است!

8826—-0991

در تقسیمات کشوری، استان لرستان به عنوان قطب کشاورزی و دامپروری نامگذاری شده است در حالی که زمین کشاورزی زیادی ندارد. عرضم این است که به صنایع متناسب و مرتبط با ویژگی های این منطقه توجه لازم بشود.

0685—-0916

با این موج گرانی که بی تدبیری خود دولت در چند هفته اخیر به راه انداخته (مثل گرانی شیر، مرغ، تخم مرغ و پنیر و...) چگونه امکان خانه نشینی وجود دارد؟ وقتی معیشت مردم را اصلاح نکردند مردم می توانند در خانه بمانند و باد هوا استنشاق کنند؟! مسافرت بهانه است مردم اکثرا دنبال لقمه نانی برای سیر کردن شکم خانواده هستند. چرا رسانه ملی دولت را به چالش نمی کشد؟ انفعال تا کجا؟!

عباسی

بی تدبیری دولت در کشاندن مردم به خیابان و سطح شهر برای اموری مانند خرید سیم کارت، دریافت کد بورسی و خرید و فروش سهام عدالت موجب افزایش و سه رقمی شدن کشته های کرونایی در کشور شد. جالب اینکه چنین دولت بی تدبیری عنوان تدبیر روی خود گذاشته است!

2642—-0916

بسته اینترنت از نابسامانی بازار دور مانده بود که متاسفانه گرانی دامن این را هم گرفت و 50 درصد گران تر شد! با این اوصاف دیگر به صرفه نیست که اینترنت داشته باشی. این بسته ها را نگرفته تمام می شود!

8688—-0938

برخی اجناس گران و وارداتی مثل «هودهای کنترل دورسا» یک بار مصرفند. بسیاری از خانواده ها هزینه های هنگفتی می کنند ولی پس از مدت کوتاهی وقتی قطعه ای از آن از کار افتاد اگر کشور را زیر و رو کنند آن قطعه را نخواهند یافت و مجبورند دستگاه دیگری تهیه کنند؟! سازمان های حمایت از مصرف کننده و دیگر متولیان امر آیا مسئولیتی در برابر این بی تعهدها ندارند؟!

یک پیام از قم

با توجه به تغییرات حقوق تیر ماه 99 کارگران، چرا در بخشنامه وزیر کار به وزارتخانه ها، هیچ اشاره ای به حق مسکن، اولاد و... نشده است؟!

5955—0919

مدیریت آموزش زبان[...] با تعداد 25 شعبه ای که در تهران و کرج دایر کرده متاسفانه بعد از عید از بیمه کردن نیروهای خود طفره می رود و اعلام کرده هر فرد باید با هزینه شخصی و به صورت خویش فرما نسبت به بیمه خود اقدام نماید. در حالی که به دفعات از دولت وام مخصوص ایام کرونایی دریافت کرده است.

میرزایی

کیهان: نام این موسسه در دفتر روزنامه موجود است.