آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۲۲۵۰۹
اخبار کشور
۳

رئیس بنیاد مستضعفان: با تمام توان کنار مردم هستیم

سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد تومانی در نیروگاه چابهار

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: چهار هزار میلیارد تومان توسط این بنیاد در نیروگاه برق چابهار سرمایه گذاری شده تا برق مورد نیاز صنایع، کارخانه های بزرگ و کوچک و مردم چابهار و دشتیاری تامین شود.

پرویز فتاح در حاشیه بازدید از روند توسعه نیروگاه برق چابهار در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح توسعه این نیروگاه و افزایش توان تولیدی آن به بیش از 500 مگاوات با اضافه شدن یک واحد بخار در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سالجاری این مورد محقق شود.

وی بیان کرد: نیروگاه برق چابهار در سال 85 کلنگ زنی و در سال 88 با 2 واحد حرارتی با ظرفیت 320 مگاوات تکمیل شده است و پس از رسیدن گاز تحولات خوبی را در این نیروگاه شاهد خواهیم بود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ادامه داد: مصرف برق در منطقه چابهار بیش از برق تولیدی این نیروگاه است لذا برای حل مشکلات یک واحد بخار به این مجموعه اضافه می شود و با رسیدن راندمان نیروگاه به حدود 50 درصد، ظرفیت تولید این نیروگاه به 500 مگاوات خواهد رسید.

وی با اشاره به تامین برق حاشیه نشینان چابهار خاطرنشان کرد: ساخت مدارس، خانه بهداشت، ارتقای شاخص ها و رفع محرومیت ها را با تمام توان انجام می دهیم و در کنار مردم هستیم.