آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹، شماره ۹۸۰۹
ورزشی
۱۱

خبر

حسن اف به تیم دریاچه پیوست

جبرئیل حسن اف کشتی گیر مسلمان تیم ملی آذربایجان دراین فصل ازلیگ برترکشتی آزاد ایران با تیم دریاچه ارومیه دررقابت ها حضورخواهد داشت.ارومیه ای ها همچنین یونس امامی و امیرمحمد یزدانی را هم به عنوان ملی پوش در اختیار دارند.

 رکورد اشمایکل شکست

دروازه بان ملی پوش و اسپانیایی منچستریونایتد رکورد پیتراشمایکل را شکست.داوید دخه آ با بازی  مقابل آستون ویلا رکورد بیشترین حضور یک بازیکن خارجی در ترکیب منچستریونایتد را که در اختیارپیتراشمایکل، گلردانمارکی سابق شیاطین سرخ  بود، کنارزد.

آقای گل بوندسلیگا بهترین شد

با رای اتحادیه بازیکنان فوتبال درآلمان، آقای گل بوندسلیگا به عنوان برترین بازیکن فصل رقابت ها انتخاب شد.لواندوفسکی در10 دیدار بعد از کرونا توانست 12 گل به ثمر برساند و قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را برای بایرن مونیخ به ارمغان بیاورد.

اورلوف: گلزن ایرانی باید حفظ شود

مفسر قدیمی فوتبال روسیه معتقد است باشگاه زنیت  باید مهاجم ایرانی خود را حفظ کند. اورلوف درجدیدترین اظهار نظرش  به سران زنیت هشدارداد که آزمون و حتی  زیوبا، دیگر مهاجم تیم را در فصل نقل انتقالات از دست ندهند.

پیشتازی مهدوی کیا در آسیا

گل مهدی مهدوی کیا به آمریکا با اختلافی زیاد نسبت به سایر گزینه ها، دررده نخست نظرسنجی بهترین گل تیم های آسیایی درادوار مختلف جام جهانی قرارگرفت.سایت رسمی کنفدراسیون آسیا دومین نظرسنجی خود برای انتخاب بهترین گل تیم های آسیایی در تاریخ جام های جهانی را منتشرکرد.با پایان مهلت شرکت دراین نظرسنجی، گل  مهدوی کیا به آمریکا در جام جهانی 1998 با کسب 83 درصد رای کاربران، مقام نخست را کسب کرد و گل الدخیل از کویت به چکسلواکی در سال 1982 با 6 درصد، درجایگاه دوم قرار گرفت.