آرشیو سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹، شماره ۷۳۹۳
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظر مردم

تاخیر در ارسال مبلغ سهام عدالت/ آقای حسینی: در تاریخ 6 خرداد جهت فروش سهام عدالتم به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه نموده و فرم رضایتنامه را پر نمودم اما تا به حال پولش را واریز نکردند.

درج آیات و روایات در ایستگاه های مترو/ سلیمان بلغار: به مسئولان محترم شرکت مترو توصیه می شود فعالیت های فرهنگی خود را در داخل قطارها و ایستگاه های مترو بیشتر از سال های گذشته انجام دهند. از جمله فعالیت ها، درج آیات و روایات اسلامی است که برکات و آثار آن برای مسافران محترم باقی می ماند.

سهام عدالت افراد فوت شده/ آقای محمد ازگچساران: خواهرم چند سال قبل فوت شده و طبق حکم دادگاه سهام عدالت ایشان به مادرم منتقل می شود. اخیرا سایت سهام عدالت در خصوص فوتی ها تعطیل شده است. درخواست می کنم این سایت را مجددا بازگشایی نمایید تا بنده و امثال بنده بتوانیم به کارهایمان رسیدگی کنیم.

مرور روزنامه ها در تلویزیون توسط موبایل و تبلت/ خانم اصلانی از ورامین: در برنامه صبحگاهی صبحی دیگر در شبکه 7 تلویزیون، مجری برنامه به جای اینکه روزنامه ها را بیاورد و از روی آن بخواند اما از روی گوشی و تبلت تیتر روزنامه ها را مرور می کنند. اینکار باعث می شود فرهنگ روزنامه خوانی از بین برود. بنده با شماره 162 هم تماس گرفتم اما تا حالا نتیجه ای نداشته. لطفا پیگیری نمایید.