آرشیو سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۰۵
سیاست: داخلی/خارجی
۲

شنیدی میگن

نماینده کبودرآهنگ درگذشت

عیسی جعفری، نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.این نماینده که چندی پیش به کووید_19 مبتلا شده بود و در قرنطینه به سر می برد پس از تشدید بیماری دعوت حق را لبیک گفت.فاطمه رهبر، منتخب مردم تهران و محمدعلی رمضانی، منتخب مردم آستانه اشرفیه هم پیش از این بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات در مجلس یازدهم

مجتبی رضاخواه، نماینده تهران و از جمله نمایندگان فعال در حوزه دیجیتال در توییتی با اشاره به این که «در 15 سال گذشته متوسط رشد اقتصاد دیجیتال در دنیا چند برابر متوسط رشد اقتصادی بوده. با شیوع کرونا این روند تشدید هم شده» نوشت: این حوزه در ایران همچنان با برخی خلاهای قانونی مواجه است.مجلس چهارشنبه این هفته پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال را بررسی می کند.

نقد سعید جلیلی به مسوولان «همیشه مدیر»

 سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مذاکره کننده سابق تیم هسته ای در سلسله مطالبی که با موضوع «آسیب شناسی حکمرانی» در شبکه های اجتماعی منتشر می کند، سراغ مدیران همیشه مدیر کشور رفت و نوشت: یک قشری حداقل در طبقه متوسط مدیران کشور وجود دارند که طی 15-10 سال اخیر همواره بر سر کار بوده اند، یعنی چپ آمده یا راست آمده، هر کسی بیاید و برود بازهم اینها هستند، بیشترین استفاده و سوءاستفاده را همین افراد داشته اند. جالب که هر کسی هم سرکار می آید اینها عوض نمی شوند!جلیلی خواستار بیرون کردن این مدیران از سیستم اداری کشور شد و نوشت: می بیند شما امروز شعار جامعه مدنی می دهی، متناسب با آن برایت گزارش و طرح و... می نویسد، فردا فرد دیگری مسوول می شود، برای او حزب اللهی می نویسد!