آرشیو سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹، شماره ۵۷۰۵
زندگی
۱۳

حق با شماست

# تلنبار_زباله

مظفری از تهران: تعدادی از زباله گردهای شهر، گونی های بزرگ زباله هایی را که جمع کرده اند در منطقه نارمک و نبش میدان 27 می گذارند و این زباله ها برای مدت طولانی در آخرهای شب، آنجا می ماند.

 تلنبارشدن زباله ها باعث به وجودآمدن بوی بسیار ناخوشایند و جمع شدن موش ها در منطقه مسکونی و کنار پنجره خانه ها می شود که بسیار اذیت کننده است؛ بهتر است منطقه مشخصی برای نگهداری این زباله ها حتی به صورت موقت تعیین شود.

# چراغ_اتوبان

مولایی از تهران: چراغ های روشنایی قسمتی از اتوبان تهران-کرج، حوالی وردآورد و نزدیک پمپ بنزین، مدت هاست که خاموش بوده و کار نمی کند و این موضوع رانندگی در شب را بسیار خطرناک و دشوار کرده است؛ امیدوارم خیلی زود به آن رسیدگی شود تا تعداد حوادث در این منطقه به حداقل برسد.

# معاینه_فنی

فرهادی از اصفهان: چرا پیامک تخلف نداشتن گواهی معاینه فنی با تاخیر ده روزه از زمان ثبت به راننده ارسال می شود؟ کسی که اطلاع از تمام شدن زمان اعتبار معاینه فنی اش ندارد، زمانی متوجه ثبت تخلفش می شود که بیشتر از یک هفته تا ده روز از زمان جریمه شدنش می گذرد و طی این مدت ممکن است بارها این تخلف تکرار و جریمه های چندباره ثبت شود. بهتر نیست زمانی که تخلف صورت می گیرد، همان موقع به مالک خودرو اصلاع داده شود تا خیلی زود مشکل را رفع کند؟

# ماسک_ضدعفونی

فدایی از تهران: در روزهای اخیر، مدام از طریق رسانه ها و مسوولان به مردم تذکر داده می شود که ماسک بزنید، اما دیگر خبری از ضدعفونی شبانه و مداوم خیابان ها، ایستگاه های اتوبوس، وسایل حمل و نقل و مکان های عمومی نیست. بهتر نبود اجبار ماسک با تداوم ضدعفونی شهر همزمان می شد تا نتیجه بهتر صورت بگیرد؟

# سهام _عدالت

لوری از تهران: از دارندگان سهام عدالت هستم اما تاکنون موفق به ثبت شماره شبا در سایت سهام عدالت نشده ام.چرا سایت سهام عدالت برای اضافه کردن شماره شبا مسدود شده است؟ سازمان مربوطه لطفا به این مساله رسیدگی کند.