آرشیو سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹، شماره ۴۹۳۴
بورس
۱۰

صدای سهامدار

روزنامه «دنیای اقتصاد» مشکل سهامداران خرد در بازار سرمایه را در این ستون پوشش می دهد. شما خوانندگان که در بازار سهام فعال هستید می توانید در صورت مواجهه با هر مشکلی در این حوزه با ستون «صدای سهامدار» تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. نظرات شما ضمن درج در این ستون پیگیری خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که از چاپ نظرات حاوی توهین معذوریم.

سها مرتضایی از دماوند: دارا یکم رو با چه قیمتی میخوان بدن؟ اگه با 10 هزار تومان بدهند ما که با 27 تومان خریدیم چه می شود؟

ناشناس: 12خرداد اقدام کردم برای فروش 30 درصد از سهام عدالت از طریق بانک ملت، اما هنوز یک ریال به حسابم نیامده است! به بانک هم که میرم جواب سربالا می دهند! چرا بعد 40 روز تکلیف ما را معلوم نمی کنید؟ خسته شدیم انقدر به بانک مراجعه کردیم. لطفا پیگیری کنید.

امیرحسین از زنجان: نه کارشناسم نه گرگ وال استریت. دو سه ماه هم بیشتر نیست وارد بورس شدم. ولی به هیچ وجه قبول ندارم ریشه اختلال هسته مشکل فن باشه. مساله مدیریتی است. هزینه اصلاح هسته معاملاتی در برابر سود نهادهای ذی نفع هیچ است. لطفا در این زمینه گزارشی تهیه کنید.

مهدی فرزانه از تهران: ما پول ریختیم در بورس خواستیم یک سهمی را در صف فروش بخریم اما متاسفانه نشد و متاسفانه همون سهم صف خرید سنگین شد. چرا؟

آرزو صبوری از زنجان: باید به فکر یک راه چاره بود این طور نمی شود که مردم را تشویق کنید به ورود به بورس بعد هسته معاملاتی مشکل داشته باشد! در معاملات یک ثانیه هم مهم است. ثبت سفارش بعد از 5 دقیقه به چه درد من می خورد؟ تقاضا دارم حتما این موضوع رو پیگیری کنید. حق مردم درحال ضایع شدن است.

سارا از اهر: بالاخره دارا دوم بخریم یا نه؟ کی می تونیم بفروشیم؟ لطفا اگه اطلاع دارید راهنمایی کنید ممنون میشم.

سعید ممیزی از گوهردشت: لطفا بابت پول فروش سهام عدالت پیگیری کنید. به بانک ملی 25 روز پیش فروختم ولی دریغ از ریالی! شما پیگیری کنید ما مردم چه کنیم!

امیر صلواتی از سرخه: چرا کارگزاری هایی مثل دانایان پارس یا مفید مشکلی تو ثبت سفارش یا لغو سفارش ندارند ولی کارگزاری آگاه تا این حد کاربرانش را اذیت می کند؟ یعنی اینجا هم حرف از رانت و دست های پشت پرده وجود دارد؟ کارگزاری آگاه در معاملات ما کاربران سود می کند، اما چرا از منافع ما حمایت نمی کند؟